נועה קירל נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023. gettyimges.IL\ Amir Levy

נועה קירל נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023

אחרי שנים של בחירה במסגרת תכנית ריאליטי, הוועדה קבעה: נועה קירל נבחרה היום (ב') לייצג אותנו בתחרות הגדולה באירופה • מטעמה של קירל נמסר: "גאים לייצג את מדינת ישראל בכבוד!"

תאגיד השידור הישראלי הכריז היום (ב') כי הוועדה לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2023 בחרה בנועה קירל לייצג את ישראל בתחרות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לראשונה מ-2014, שיטת הבחירה בנציג הישראלי לאירוויזיון נעשתה דרך וועדה ולא דרך תכנית ריאליטי, זאת לאחר שאף ערוץ לא הגיש בקשה במכרז שנערך בנושא. כאמור, הוועדה המקצועית שהתכנסה הבוקר בחרה בקירל, מתוך רשימה של 78 אמנים פוטנציאליים.

עד כה ידוע כי זוכת אירוויזיון 2022, אוקראינה, לא תארח את האירוויזיון בשנה הבאה, וכעת ממשיכים לבחון מדינות בהן כן תתארח התחרות, כשעל הפרק נמצאת בריטניה.

© noakirel@ מתוך אינסטגרם

קירל נחשבת לאהודה במיוחד בקרב הקהל והיא נמצאת בתחילת הקריירה הבינלאומית שלה. בשנה האחרונה היא משחררת להיטים באנגלית (לצד סינגלים בעברית) ואף עורכת הופעות בינלאומיות, וביניהן: ההופעה הגדולה בתחרות מיס יוניברס 2022 שנערכה באילת.

מטעמה של קירל נמסר בתגובה: "קיבלנו את הבשורה בהפתעה מוחלטת, אנחנו שמחים ומודים על הבחירה בנועה וגאים לייצג את מדינת ישראל בכבוד!".

כזכור, בחודש הבא תופיע קירל בפארק הירקון בת לאביב, ותהיה הזמרת הישראלית הראשונה שתעשה זאת. 

נועה קירל מכריזה על מופע בפארק הירקון
 
תגובות