עושה אהבה: ליאור נרקיס בבלדה מרגשת לט"ו באב. באדיבות יח"צ

עושה אהבה: ליאור נרקיס בבלדה מרגשת לט"ו באב

רגע לפני המופע השנתי שלו לרגל יום האהבה, ליאור נרקיס מוציא הבוקר (א') בלדה רומנטית ומרגשת במיוחד שלא תתיר אף עין יבשה

מלבד להיטי החתונות והמועדונים אשר מאפיינים אותו, בשנים האחרונות מזוהה שמו של הזמר המצליח ליאור נרקיס גם עם בלדות מהגדולות והמרגשות שנצפו בז'אנר בעשור הנוכחי- שירים כמו "רק שלך" ו-"חלקת אלוהים" שנהפכו לחלק בלתי נפרד מההופעות שלו בבמות הגדולות ברחבי הארץ. אחרי שלהיט המועדונים הקצבי והקליט שלו "עזוב אותי מטכנו" בשיתוף עם דולי ופן כבר הספיק לכבוש את תחנות הרדיו השונות, נראה שנרקיס לא נח לרגע ומשחרר היום (א') סינגל חדש - בלדה חדשה בשם של המועד שכל כך מזוהה עם בלדות וכל כך מזוהה איתו - "ט''ו באב".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מנגינת הפסנתר העדינה והרכה שפותחת את השיר כבר מכניסה אותנו לאווירה הרומנטית שמזוהה כל כך עם היום הזה. המילים שבאות ישר בעקבותיה מראות את המקום הטוב בו הוא נמצא - בקריירה המרשימה שהוא בנה לצד חייו האישיים, עם אשתו האהובה ספיר והילדים. נראה שבסינגל יש שילוב של השניים, מעין שיר אהבה אולטימטיבי של אמן להשראה שלו. יחד עם הרגש שעומד מאחורי המילים, קולו המרגש עם הלחן והעיבוד שנתפרו בול למידותיו מצליחים להביא שיר שנוטף אהבה, רגש ומלודיה. כל אלו מהווים מתכון מוצלח לבלדת פופ אותנטית, בלי התייפייפות כזאת או אחרת ומניירות, שחודרת ישר ללב.

 

בנוסף, הסינגל נותן לנו הצצה קטנה למה שעומד לחכות במופע השנתי והענק של נרקיס לרגל ט"ו באב - "עושים אהבה", שהפך כבר למותג ההופעות המוביל של יום האהבה. אחרי שמיעה ראשונית ואחריה עוד אלפי שמיעות חוזרות, אפשר בהחלט להגיד שהסינגל החדש של נרקיס "ט''ו באב" מהווה המנון מושלם ליום האהבה ובהחלט הופך אותו ליותר מתוק.

תגובות