מרגי משיק את הקריירה הבינלאומית עם סינגל בכורה על האקסית. צילום מתוך אינסטגרם @mergui

מרגי משיק את הקריירה הבינלאומית עם סינגל בכורה על האקסית

אחרי ציפייה רבה, מרגי יוצא לדרך עם הקריירה הבינלאומית שלו ומשיק הבוקר (ו׳) את סינגל הבכורה באנגלית - ״Sucks To Know You״, שנכתב על האקסית המפורסמת • "מרגיש שזו הדרך שלי לספר על חיי, כי בסוף השיר הוא עליי ועל הרגשות שלי. נועה איחלה בהצלחה"

לא מיהר לצאת לדרך: שנתיים וחצי לאחר שחתם על חוזה בינלאומי עם חיים סבן, מרגי משחרר סנונית ראשונה לקריירה הבינלאומית שלו ומשחרר סינגל בכורה בשם"Sucks To Know You", מתוך EP ראשון באנגלית (עם חמישה שירים) שישתחרר בהמשך השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הסינגל הקהל זכה לשמוע בשבועות האחרונים בטיזרים ששחרר הזמר ברשתות החברתיות, מה שזכה להמון תגובות אוהדות וציפייה שמרגי אכן עמד בה, יחד עם קליפ מושקע ומעולה.

 

הסינגל הופק על ידי מרגי, ג'ורדי והמפיק המוזיקאלי האמריקאי - ראסל צ'ל, שעובד בין היתר עם: וויז קאליפה, קארדי בי, ליל נאס איקס, Kid Cudi ועוד. את השיר כתבו והלחינו: מרגי, יובל מעיין, איתי שמעוני, ג'ורדי ואיתן פלד. הקליפ צולם בקרואטיה בחודש מאי האחרון ובוים על ידי עומר בן שחר, ישראלי שגר באל. איי, וסומן בין הבימאים המבטיחים בארצות הברית.

במסיבת עיתונאים וירטואלית שנערכה אתמול (ה׳) לקראת ההשקה, שיתף מרגי בהתרגשות לקראת המהלך החדש בחייו. "הפרויקט הכי כן ואמיתי שיצרתי. מאוד גאה בו", סיפר. "מתרגש להתחיל את המסע הזה, עדיין לא מעכל שזה קורה. מתחיל את המסע הארוך, זה לא קורה בין רגע. זה לא ספרינט אלא מרתון".

כאמור, השיר הוא מתוך ep חדש של מרגי שייקרא "Dark Side Of The Rainbow" (הצד האפל של הקשת). מרגי מסביר כי המיני אלבום "מדבר את השנים האחרונות בחיי. הרבה אנשים חושבים שהכל היה אצלי ׳קשת בענן׳, גם מערכת היחסים המפורסמת. למרות שזה לא מה שחוויתי בפועל, אני חושף בו את החלקים שהיו פחות כייפים לי".

© באדיבות יחסי ציבור

השיר ששחרר הבוקר מדבר על סיטואציה היפותטית של מה היה קורה אם בן אדם היה פוגש את האקסית שלו פתאום ביום בהיר, ומכל הדברים שיש לו להגיד הוא בוחר להגיד ארבע דברים שמסכמים את הכל. במסיבת העיתונאים מרגי אישר שאכן מדובר בסינגל שכתב על האקסית המפורסמת - נועה קירל, והיה די פתוח וחשוף לשתף בנושא. "זה שיר שמדבר על מערבולת רגשית ספציפית שחוויתי במהלך שלוש שנים. כל אחד שחווה משהו כזה זה משהו שהוא יכול להרגיש. המרחק הקצר בין ׳Hate you׳ ל-׳Miss you׳ הוא מרתק".

 

במהלך סבב הראיונות נשאל הכוכב אם זה נכון לו לחזור להתעסק באקסית, אחרי שחודשים רבים התמקד דווקא להתנתק מהנושא, "אהיה כן ואגיד שאני לא חושב על זה ממקום נכון או לא נכון. אני קצת חייב לעשות את זה כדי לבטא את עצמי, דרך המוזיקה שלי... אני מרגיש שזה גם מה שמייחד אותי. זה שאני יכול לבוא ולספר את הסיפור שלי, זה משהו שיש רק לי. מרגיש שזו הדרך שלי לספר על חיי, כי בסוף השיר הוא עליי ועל הרגשות שלי. אני לא יכול להתכחש לזה... חייב לספר דברים שאני מרגיש".

עוד חשף כי קירל האזינה לשיר בטרם יציאתו ונתנה את ברכתה. "נועה תתחבר כמו שכולם יתחברו. כבר שלחתי לה קודם את השיר בהתכתבות. זה הרגיש לי נכון כי זה משהו שחוויתי איתה, והיא אמרה בהצלחה. הרגיש לי נכון ונורא טבעי לכתוב לה על זה. נכון, זה לא ביג דיל אבל זה נכתב על משהו שחוויתי איתה".

כשנשאל מה החברה הנוכחית, אשת הסושיאל והדוגמנית, ליה שון, חושבת על כך שהוא מוציא שיר שמכיל מילות געגוע לאקסית, ענה כי אין לה בעיה עם זה, אלא להיפך - היא תומכת. במיוחד בשל העובדה שמדובר באקסית.

מרגי וליה
מרגי וליה © צילום מתוך האינסטגרם של מרגי

ובהקשר של קירל, שאלנו את מרגי על השבוע האחרון ובו הוועדה המיוחדת של התאגיד הכריזה על קירל כנציגת ישראל לאירוויזיון 2023. על פי הפרסומים מרגי דורג במקום השני מיד אחריה, ואם נועה תסרב להיות הנציגה - ההצעה תעבור אליו.

"לא ידעתי שיש ועדה בכלל. סופר שמח על הבחירה בנועה, היא לגמרי יכולה לייצג אותנו", אמר. "וכן, פעם שנייה שאני מקום שני במשהו שקשור לאירוויזיון, בפעם הקודמת זכינו - אז אולי זה דווקא טוב להשאיר את זה ככה", התלוצץ.

מרגי
מרגי © מתוך "הכוכב הבא", קשת 12 וטדי הפקות

מה אם ההצעה תעבור אליך, אתה תסכים?

"גדול עליי לחשוב על זה בכלל. לא רואה את עצמי באירוויזיון כרגע, לפחות לא בשנתיים הקרובות, אבל זה כבוד ענק לייצג את המדינה. באיזשהו מקום מה שאני עושה עכשיו - מרגיש לי שזה סוג של לייצג. אם לא תהיה לי הצלחה בקריירה הבינלאומית - זה כשלון שלי, אבל אם כן תהיה הצלחה - זה של כל המדינה. זה משהו שאני מרגיש בכל צעד".

לסיום, שאלנו את מרגי איך בכלל מצליחים לבלוט ולהחליט החלטות טובות בין כל אלו המנסים את מזלם מעבר לים.

"אני מנסה להתרכז במשהו שיש רק לי, והמוזיקה שלי - היא משהו שיש רק לי. מנסה להיות אני כמה שאפשר ומקווה שכמה שיותר יתחברו אליי. כפי שאמרתי בהתחלה, זאת דרך ולאט לאט יתחברו יותר ויותר. לא עובד לפי סיסמאות כאלו ואחרות. אני יודע מה המוזיקה שאני רוצה לעשות וזאת מוזיקה שאני לא שמעתי לפני זה", סיכם.

 
תגיות
תגובות