הולכים לישון: הצטרפנו למסיבת הפיג'מות של "עודד פז והקסדות"!. אלדר חבה

הולכים לישון: הצטרפנו למסיבת הפיג'מות של "עודד פז והקסדות"!

הצטרפנו למופע סולד אאוט נוסף של ״עודד פז והקסדות״, שכלל בנוסף לכרטיס גם וואנזי! כמובן שלא יכולנו לפספס את זה והיינו חייבים לעשות הכל כדי להגיע ולקבל את הפיג'מה הרשמית של הלהקה • ביקורת!

הלהקה "עודד פז והקסדות" הפכה מזמן ללהקה מן המניין ולא לעוד גימיק של שחזור הצלחת הסדרה "הפיג'מות". מעריצים רבים נהרו במוצאי שבת להאנגר 11 בתל אביב ויצרו תורים ארוכים טרם קבלת הוואנזי בכניסה למופע. ניכר היה לראות כי הם נערכו לכמות גדולה של אנשים, כאשר צוותי האבטחה והסדרנים עבדו כמו סרט נע וחילקו פיג'מות בקצב. 

בהאנגר עצמו כולם היו לבושים את הוואנזי וזה לגמרי נתן אווירה של מסיבת פיג'מות משוגעת. כששאלנו את עודד האם החלום הבא הוא גם ללכת לישון ביחד אחרי המופע, הוא סיפר לנו "הכל התחיל כדי לשבור בכלל שיא של גינס ולבצע את מסיבת הפיג'מות הגדולה ביותר". לצערו, החוקים של גינס נוקשים וצריכים לקיים את המופע במשך 12 שעות כדי שזה ייחשב שיא, לכן הרעיון ירד מהפרק. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© צילום: אלדר חבה

כיאה לשחקן, עודד פז, לא פתח את המופע בשיר, אלא בקטע משחק שהקפיץ כמה לבבות של אנשים בקהל. המופע נפתח כשהוא מלא באנרגיה, מדבר עם הקהל ומתחיל לשיר, רק שלפתע הוא נופל על המגבר והחשמל כולו יורד. הצוות של הלהקה עלה לבמה והזעיק אמבולנס ובו זמנית ניסו להעיר את עודד ששוכב על הבמה. מי שמגדיר עצמו כמעריץ אמיתי של הסדרה וודאי ידע, שהקטע הוא לגמרי היה הכנה לשיר "קצר במוח" המזוהה עם הדמות. 

© צילום: אלדר חבה

בין האורחים במופע, זכינו לכוח הנשי בדמויותיהן של דנית גרינברג ואניה בוקשטיין. גרינברג הגיע לשיר את שיר האירוויזיון ועודד כמובן התייחס גם לנועה קירל ובחירתה כנציגת ישראל באירוויזיון. הוא לא פספס את ההזדמנות וביקש שבפעם הבאה יבחרו בהם - אנחנו לגמרי בעד!

גרינברג נתנה גם היא שואו, למרות שכל קשר לשירה הוא ממנה והלאה. בלי להעליב כן?! מזל שהאנרגיה שלה הספקיה כדי להחזיק את הבמה לבד. אנחנו מציעים: כמה שיעורי פיתוח קול ויש מצב שנראה בארץ כוכבת פופ חדשה.

אלונה טל, שחקנית "הפיג'מות" והייתה הצלע הנשית הראשונה של הלהקה, עלתה בסרטון מיוחד מלוס אנג'לס והזמינה לבמה את חברתה הטובה אניה בוקשטיין, כדי שתשיר את השיר שקרוב לליבה "רק אותך אוהב". בוקשטיין, שכיכבה בסדרה מקבילה באותה התקופה לא פספסה את ההזמנות גם לשיר על הדרך את שיר הנושא של "השיר שלנו" עם הקהל. פייר, התרגשנו. 

© צילום: אלדר חבה

המוזיקה במופע הרגישה לגמרי באווירה של חו"ל עם עיבודים רוקיסטים ומפתיעים לשירי "הפיג'מות" האהובים. לצד כל שיר היה מסך מתחלף בעל רקע מונפש שמתאים בדיוק עבורו. לטאצ' האחרון להופעה, עודד פז לא וויתר על קטעי קישור מקוריים, מצחיקים ורלוונטיים לכל סיטואציה ובעיקר בלטה ביותר ההתייחסות לעומר אדם והסאגה סביבו כשנתן מופע של 57 דקות בדיוק. עודד? זה לא יפה, הוא כנראה היה חייב ללכת.

לסיום, המלצה קטנה לפעם הבאה, יש אנרגיה מטורפת יש והפיג'מות האחידות הוסיפו לאווירה, אבל אם אפשר כמה רקדנים על הבמה ואנחנו לגמרי נרגיש בחו"ל. יאללה, נפגש בהופעה הבאה!

© צילום: אלדר חבה
תגובות