שורפת את הבמות: אודיה אירחה את האקס המיתולוגי בערב בלתי נשכח. עומרי סילבר

שורפת את הבמות: אודיה אירחה את האקס המיתולוגי בערב בלתי נשכח

אודיה, שהפכה תוך פרק זמן מהיר במיוחד לאחת הזמרות והיוצרות המדוברות ביותר בישראל, עלתה אמש להופעה ראשונה (מתוך שתיים שהוכרזו כסולד אאוט) בהיכל מנורה, זאת לאחר שנה בלבד מהופעת הבכורה שלה, כשהפעם היא אירחה בהפתעה את נועה קירל, עידן רייכל והאקס המיתולוגי - רואי אדם • ביקורת הופעה

אודיה אזולאי, לא מפסיקה לספק את הכותרות הכי חמות ששמענו בעולם הבידור והמוזיקה: הנשיקה המפתיעה בעבר על הבמה עם עדן חסון, האקס ממשפחת אדם, חיקוי בארץ נהדרת, סולד אאוטים בקצב מסחרר ועוד. אמש (ד׳), הגיעה הכוכבת לאחת מההופעות הגדולות הראשונות בקריירה שלה, הופעה, שכזכור, חשפה על הבמה בקיסריה בשיר שאילתרה על הבמה יחד עם הקהל.

 

כאשר החלה ההופעה, לא היה אפשר לפספס את הכניסה המטורפת של אודיה, כשפתחה את המופע עם הלהיט הענק שלה ״אינטלקטוערס״ בירידה מהתקרה אל ובליווי הקהל שלא הפסיק לדקלם את שירי הזמרת בעל פה. אודיה סיפקה לנו את רצף הלהיטים האהובים והמוכרים: "בימים ההם", "שיאהבו אותי ככה", "החיים שלי אחריך" ועוד.

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

האורח הראשון שהתארח על הבמה היה המודל לחיקוי המוזיקלי שלה מאז שהייתה בת שלוש - עידן רייכל. אודיה הביעה את ההתרגשות והכריזה על זה כאחד מהרגעים המרגשים בקריירה שלה. השניים החלו עם ביצוע המרגש לשיר "אולי הפעם" כאשר רייכל ליווה אותה בפסנתר בלבד ולאחר מכן ביצעו במשותף את השיר "ואם תבואי אלי" - שילוב שלגמרי עשה חשק לשיתוף פעולה אמיתי ביניהם בעתיד. אמן!

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

במהלך ההופעה אודיה סיפקה לנו קאברים לשירים הטרנדים שאנו מכירים מהטיקטוק כמו: ״Escapism״ ו-״Snap״. בנוסף ביצעה מחרוזת שירים ים תיכוניים של מיטב האמנים המצליחים: עדן בן זקן, אושר כהן, עומר אדם ופאר טסי.

האורחת השנייה אותה אירחה אודיה בהיכל מנורה היא נועה קירל שנכנסה בכניסה שרק היא יודעת לעשות. השתיים ביצעו את השיר "פנתרה" של קירל בליווי רקדנים ואת השיר המשותף של השתיים "מאמי" לראשונה מאז יצא. שתי הזמרות הגדול הראו לנו שילוב שלא נראה בישראל בין פופ למזרחית ואין ספק שהן עשו זאת ובגדול. ברשת הופץ קטע של אודיה ממשיכה לשיר בחלק הזה למרות תקלה באוזנייה, אך דווקא שם עם כל הסאונד - לא הורגש מה שיצא החוצה ברשתות.

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

שיא הערב היה כאשר לראשונה מאז יציאת השיר "האמת", ולאחר שלל השמועות על האקס המיתולוגי, רואי אדם (האח הגדול של עומר אדם), עלה לבמה לבצע את השיר המסתורי שהשאיר הרבה סימני שאלה אצל הקהל מי הזמר שמבצע את השיר יחד עם אודיה?

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור

אפשר להכריז על ההופעה כאחת ההופעות הטובות שחווינו בשילוב מדויק של האמנים האורחים, הבמה ומיטב הלהיטים אותם שרה אודיה בלייב. המשפט מהלהיט "בוא תראה את החיים שלי אחרייך", מקבלת משמעות חדשה לאחר שהיא "שרפה" את הבמה בביצועים קורעי לב. מתי ההכרזה על הופעה בפארק הירקון? 

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות