סיכומוזיקלי: ליהי טולדנו בקאבר מדהים. מתוך ערוץ היוטיוב של גלגלצ

סיכומוזיקלי: ליהי טולדנו בקאבר מדהים

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! איזה כיף שגם הפעם אתם יכולים להצטרף אלינו ולמצוא את הרשימה הכי שווה של השירים שיצאו השבוע. סקרנים? • האזנה נעימה!

לא יכולים להאמין ששוב עוד שבוע עבר ואנחנו כבר יושבים פה עם סיכומוזיקלי חדש והמון המון מוזיקה חדשה. גם הפעם מחכים ברשימה הלהיטים החדשים שלא תפסיקו להקשיב להם. מוזמנים להצטרף ולהכיר יחד איתנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ואלרי חמאתי - לילה

בכל פעם שואלרי חמאתי משחררת שיר חדש, היא לא מפסיקה לרגש אותנו. "'לילה' זה שיר שמציג שתי ישויות שונות, לפעמים מנוגדות, שנמצאות באדם אחד ויוצרות מין קונפליקט בין המציאות, לחלומות ולרצונות. השיר מספר על אישה בשם לילה, הפורחת בלילה וכשכל העולם משתתק ועוצר מלכת, היא מגשימה את עצמה" - כך מספרת ואלרי על השיר החדש. נספר גם שהוא נפתח עם הקלטה של סבתא שלה (שעל שמה נקרא השיר - "לילה").

לסיכום: עוצמתית

 

אברהם טל - צלקות באספלט

אברהם טל המדהים שיחרר השבוע את "צלקות באספלט", שיר חדש שכתב בעצמו והלחין יחד עם בן שלף שגם הפיק ועיבד מוזיקלית. הסגנון המיוחד של אברהם גם הפעם בא לידי ביטוי והוא מגיע עם מסר חשוב ממנו - "לא נוכל לנצח בשום מערכה כל עוד אנחנו מפולגים, אנחנו כולנו באותו הצד. כל מה שקורה פה עכשיו בוער בי, אנחנו חייבים להתאחד ולהתחזק כעם, כאנשים, שרוצים לחיות חיים שקטים ובטוחים בארץ המופלאה שלנו. באהבה, אברהם". 

לסיכום: מחזק עם המוזיקה

 

דניאל ג'מל - מרוב אהבה

השיר החדש של דניאל ג'מל - "מרוב אהבה" הוא לגמרי מה שהיינו צריכים כדי להתחיל את הסופ"ש באווירה כיפית ומקפיצה. אחרי הלהיטים הקודמים שלו - "ישנה לבד", "מחכה לך" ו-"כמה את שותה" - אין לנו ספק שגם זה יהפוך להיות שיר המסיבות החדש שכולם רק יחכו לרקוד לו.

לסיכום: מקפיץ

 
   ליגל - אושר יכנס

ליגל יעקב היא זמרת-יוצרת והוציאה את הסינגל הראשון מתוך האלבום שבדרך - "אושר יכנס". את השיר כתבה והלחינה בעצמה והנה מה שהיא מספרת עליו: "בתקופה קשה, בשברון לב, צריך לתת לזמן לעשות את שלו. בסוף הוא מרפא את הכל. השיר נכתב כשיר נחמה עבור אדם אחר ובסופו של דבר התגלה כשיר נחמה עבורי. להיות מאושרת זאת בחירה, זאת החלטה שלנו אם לתת לאושר מקום, כי הוא תמיד, ממש, על מפתן הדלת  -  "אז תני לו להיכנס".

לסיכום: מהממת

 

לירון בן שמעון - כולם כמוך

על לירון בן שמעון כבר כתבנו בעבר וגם הפעם היא הצליחה להפתיע אותנו. שיר ממש מיוחד, עם קצב מעולה ופשוט כיף להקשיב לו. את המילים והלחן שלו יצרה לירון יחד עם וחן מצגר אדר. "חן מצגר אדר ואני דיברנו על התקופה הזו, שנינו הסכמנו שאנחנו מרגישים יותר ריקנות מאז שהרשתות והפילטרים השתלטו על היקום, על הצורך להיות מושלמים, להראות מושלמים ולהרגיש מושלמים. הרשת היא לפעמים שביל הבריחה שלי אבל גם המקום הריק שבתוכי" - לירון.

לסיכום: מיוחדת!

 

תהילה - מהרצפה

תהילה פרץ היא זמרת-יוצרת ואת השיר החדש שלה - "מהרצפה" כתבה בעצמה עם עיבוד והפקה מוזיקלית של גיא ויהל. השיר נכתב על קשר זוגי שהתחיל חודש לפני שאימה נהרגה בתאונת דרכים ועל איך שאותו הבחור הרים אותה בתקופה הכי קשה שחוותה. אמנם הוא כבר לא חלק מחייה, אבל היא עדיין בוחרת להסתכל על התקופה ההיא ולהודות לו על שהיה שם. ממש מרגש.

לסיכום: יפה ואישי

 

שווה האזנה

אופיר יוחאי - שלח לי מלאך

הנה קליפ ממש מיוחד שלשמחתנו קיבלנו השבוע. "שלח לי מלאך" של משינה בביצוע מחודש של אופיר יוחאי עם קליפ מיוחד. הנה מה שסיפר על הקליפ - "הוא נתן לי כוח והראה לי את הדרך להתמודד עם השינוי שעברתי באותה התקופה - הבחירה להעביר את שתי בנותיי לחינוך ביתי ובעצם להעתיק את בית הספר אלינו הביתה, דבר שהיה לי מאוד קשה בהתחלה אבל עם הזמן גיליתי שזו היתה הבחירה הנכונה".

 

ליהי טולדנו - מיכל

ידוע כמה אנחנו עוקבים אחרי הביצועים בגלגלצ והפעם נתקלנו בזה של ליהי טולדנו שהיינו חייבים להכניס! ליהי ביצעה את "מיכל" של אליאב זוהר בצורה נקייה עם האיכות והקו שלה ואנחנו כל כך אהבנו. מדהימה!

 
תגובות