סיכומוזיקלי: עברי לידר ואביב גפן מספרים. אור דנון

סיכומוזיקלי: עברי לידר ואביב גפן מספרים

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! השבוע ברשימה: שירים חדשים של עברי לידר ואביב גפן והתעויוט ושניהם מדברים על נושאים חשובים, עוד שיר מקפיץ של מאור אדרי ורועי נויפלד מפתיע עם דרך חדשה • האזנה נעימה!

ההתרגשות שלנו גדולה מתמיד, כי לא רק שיוצא לנו לכתוב על השירים החדשים של השבוע - הפעם נמצאים פה גם עברי לידר וגם אביב גפן עם שירים חזקים וחשובים ששמחנו מאוד להקשיב להם. יש רשימה מעניינת במיוחד ואנחנו חושבים שמאוד כדאי לכם להצטרף אלינו גם השבוע!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עברי לידר - מפת הכאב

אנחנו תמיד אוהבים מוזיקה חדשה של עברי. תמיד מעבירה מסר, תמיד אמיתית ושלו. השבוע הוא שיחרר את השיר "מפת הכאב" שמעביר בדיוק את מה שהשם שלה אומר. הנה מה שעברי סיפר: "בתוך ימים גדושי יצירה ועשיה, בקצה לילה אחד, התעוררתי מתוך שיר. המילים החזקות שלו והמנגינה העירו אותי ורצתי אל הסטודיו לרגעים של כתיבה ושירה. זו גם השירה שמופיעה בשיר הסופי". כך הוא מסיים: לכל אחד מאיתנו יש את מפת הכאב הפרטית שלו. הנה שלי".

לסיכום: הכי שלו בעולם

 

אביב גפן והתעויוט - מקיאה את היופי

בכל הקריירה שלו דאג אביב ליצור שירים הקשורים לנושאים בוערים וחשובים לו. גם עכשיו, בסינגל החדש ששיחרר השבוע "מקיאה את היופי" לקראת האלבום החדש ("ניאון ונרות"), הוא מדבר על אחד הנושאים הכי כואבים ומדוברים בשנים האחרונות. כך מספר אביב: "'מקיאה את היופי' נכתב אחרי שמצאתי את עצמי מבקר יותר מדי פעמים בבתי חולים מעודד נערות ונערים שסובלים מבעיות אכילה וכמובן משפחות שבורות סביבם שחיים בדאגה מתמדת, התופעה העצובה הזו היא חלק מסימני הזמן כשהעולם הדיגיטלי והרשתות החברתיות ממליכות את היופי והרזון ו-'החיים הטובים' גם אם זה משאיר את הקורבנות במרחק שנות אור מהנפש שלהם".

לסיכום: חשוב כל כך

 

מאור אדרי - נשמע שירים ונצרח

אחרי כל הלהיטים הקודמים שלו ("חצי לב" ו"כבר חורף" ו-"זר אצלה"), מאור אדרי חוזר עם סינגל חדש הנקרא - "נשמע שירים ונצרח" ובדיוק כמו השם שלו - לגמרי נשמע אותו ונצרח. בקליפ משתתפת עדן בן זקן (לא הזמרת) ואליאל אדרי שכבר השתתפו בעבר בקליפ של "חצי לב". מזכירים שההופעה הקרובה שלו תהיה ב-21.2.23 ברידינג 3 תל אביב, בטוחים שתרצו להיות שם!

לסיכום: הלהיט הבא

 

סהר טויטו - שוב

סהר טויטו המוכשר חוזר אלינו שוב עם שיר חדש. הפעם "שוב" מדבר על תחושה של געגוע שתופסת ברגעים שהכי לא מוכנים אליהם. סהר: "בלתי אפשרי לעכל אובדן של אדם קרוב, להתגעגע בלי תאריך תפוגה, לראות זכרונות כמו סרט נע, לשמוע קולות קרוב בלי יכולת לגעת, תהליך ההפרדה, הנתק, עד ההבנה שזו פרידה. איך מתגברים על זה? איך הופכים את זה למשהו טוב? אין תרופה לגעגוע ולא תהיה, אבל געגוע יכול לרפא… אני מקווה". אין יותר מרגש ממנו.

לסיכום: אמיתי ומרגש

 

רועי נויפלד - כל היום

רועי נויפלד הוא זמר-יוצר ומפיק מוזיקלי. עכשיו, הוא מגיע עם שיר ראשון מתוך אלבום חדש שאותו כתב לגמרי בעצמו. רועי: "'כל היום' נכתב מתוך ההרגשה הפנימית של בן אדם שרוצה לכבוש את העולם, להגיע רחוק, להשיג את כל החלומות שלו. גם ברגעים הכי לחוצים וקשים, תמיד יהיה עוד זמן לחיבוק, לאהבה. משמעות החיים". אנחנו ממש אהבנו את השיר ואת הסגנון היחודי שלו. מרגישים את החיבור שלו ואת האמת שלו.

לסיכום: מרשים

 

הילי גורן - חלון לבן

הזמרת הילי גורן היא רק בת 16 וחצי וכבר הוחתמה תחת רוברטו כאחת מההבטחות והשמות המעניינים והמרתקים בתקופה הקרובה. את השיר "חלון לבן" כתבו, הלחינו, עיבדו והפיקו מוזיקלית ערן קאשי ודור ברין במיוחד בשבילה. הקול המיוחד שלה משתלב בשיר בצורה מעולה שגרמה לנו להתאהב! אין ספק שמצפה לה עתיד גדול ומחכים כבר שתהפוך להיות אחת מהזמרות הגדולות.

לסיכום: מהממת

 

מור יורמן & דניאל ענבר - ככה בא לי

מור יורמן היא זמרת-יוצרת, בת 29 מבת ים. בשיר החדש שלה "ככה בא לי" היא מספרת את הסיפור האישי שלה על החיפוש העצמי שלה. "דווקא דקה לפני 30 כשדברים צריכים להיות 'מסודרים', הרגשתי שזה הזמן ללכת לאיבוד קצת בתוך עצמי.. ולחפש. במין המשך ישיר לסינגל האחרון שלי "לאהוב אותי", יצאתי למסע של גילוי עצמי.. אבל לא כזה שעושים בהודו. כזה של כתיבה, היכרויות עם אנשים חדשים וחיפוש השראה". אנחנו ממש אהבנו את הרעיון של השיר ותמיד אפשר לזכור שאפשר לחפש את עצמך בכל גיל. ב-"ככה בא לי" היא אירחה גם את הזמרת דניאל ענבר והן לגמרי הפציצו.

לסיכום: מעולות!

 

שווה האזנה

נעה שאואט - אין נשים ברשימה

השבוע העלתה הזמרת נעה שאואט שיר חדש בלייב שנקרא "אין נשים ברשימה" עם מסר מדהים וחשוב. השיר עוסק בהעצמה נשית והיחס שמקבלות נשים במדינה שלנו (לדוגמה, קיפוח הנשים בפסטיבלים). ממליצים לשמוע את השיר וגם לקרוא את הפוסט שהעלתה לאינסטגרם כי מעבר לקול המדהים שלה, היא מעבירה מסר מאוד רלוונטי בימים אלו.

 
תגובות