Guns N' Roses בישראל: זה מה שחשבנו על ההופעה. דוד גרנות, באדיבות יחסי ציבור

Guns N' Roses בישראל: זה מה שחשבנו על ההופעה

אחרי ציפייה לא קטנה, אמש (ב') הופיעו, בפעם השלישית בישראל, להקת הרוק האגדית - "גאנז אנד רוזס". האם היא טובה כבעבר? ביקורת הופעה

הפעם האחרונה שבה גאנז אנד רוזס הופיעו בישראל, הייתה לפני שש שנים. גם הפעם ההופעה זכתה להצלחה גדולה ואמש (ב') אחרי שההופעה הוכרזה כסולד אאוט, חברי גאנז עלו בהרכב המאוחד לבמה הגדולה בפארק בפעם השלישית!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השעה 19:38, השקיעה ברקע וחברי גאנז אנד רוזס עולים לבמה, כשפותחים את מסיבת הרוק עם השיר המקפיץ "It’s So Easy" שמכניס אותנו מושלם לאווירה. הסולן, אקסל רוז, לא חוסך בצרחות כבר מההתחלה, הוא עלה לבמה עם המון אנרגיות, אז לגמרי אפשר להבין את הטירוף שהקהל נכנס אליו. 

הלהקה הגרנדיוזית ממשיכה להרקיד את הקהל עם שירים כמו “Bad Obssesion”, ״Welcome To The Jungle”  שנחשב ללהיט גדול, “You Could Be Mine ו-“Absurd”. כמובן שתוך כדי, אי אפשר לפספס את הגיטריסט המפורסם-סלאש, שמנצח מרשים על הגיטרה כמו שיודע ופשוט כובש אותנו מהרגע שעלה לבמה, כולל בנאמבר הסולו המיוחד שלו.

© דוד גרנות, באדיבות יחסי ציבור

לצד כל אלה, ולמרות שחברי הלהקה התבגרו, הם שמרו על אאוטפיט מעודכן שמותאם במדויק לאווירת הרוקיסטית. נכון שבסופו של דבר אנחנו באים השביל המוזיקה, אבל הנראות לא פחות חשובה, אז על הקריטריון הזה בהחלט אפשר לסמן ווי גדול. 

בין כל הדברים החיוביים נסייג לכמה רגעים, כי אם יש משהו שהיה חסר, זהו השיח הפתוח עם הקהל, למעט כמה משפטים קטנים והצגת חברי הלהקה. נראה שגאנז רצו פחות ולדבר ולהתמקד בלתת את כל כולם על הבמה, כשבזה הם הצליחו ובגדול. 

סך הכל רוב הנאמברים בהופעה היו מרשימים, כולל זה של הגיטריסט המופלא-דף מקגן ששר את ״Tv Eye״, אבל כמובן שחיכינו לשיר האגדי עם מנגינת הגיטרה המפורסמת Sweet" Child O’ Mine”. הביצוע של רוז לרגע לא סטה מהגרסה המקורית, סלאש שמר על איכותה של מנגינת הגיטרה ואנחנו כמו שאר הקהל, היינו לחלוטין בעננים! גם הלהיטים הענק ״November Rain” ו-״Paradise City” שאיתו גאנז נעלו ההופעה, היו טהורים מזיופים ומהפנטים באופן יוצא דופן. 

© דוד גרנות, באדיבות יחסי ציבור

לסיכום, חברי הלהקה אומנם אנשים מבוגרים, אבל לכל אחד מהם בלי יוצא מן הכלל, יש וויבים של טיינאינג׳רים בני 16, דואגים  אז כנראה שלא סתם אפילו ילדים היו בקהל! בכלל, אקסל ושאר החברים, דואגים שלא נישאר אדישים לשום שיר אפילו לרגע, כי כמעט לכל שיר פשוט יש את המסיבה שלו וגם אם הוא לא מוכר, קשה להפסיק לרקוד לצלילים שלו. 

במשך כל שלוש השעות, גאנז סיפקו את הסחורה, מרוב שנהנינו לא הרגשנו את כאבי הרגליים מהעמידה ולמרות שהרוק כבד, הוא נעים לאוזן ומשרה אווירה כיפית. גם בהופעה הזו הקסם הורגש וחברי הלהקה שוב הוכיחו שיש הצדקה לכמות האנשים הבאים לראות אותם.

© עומרי סילבר, באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות