שואו ללא הפסקה: אוזונה לא איכזב את הקהל הישראלי. אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור

שואו ללא הפסקה: אוזונה לא איכזב את הקהל הישראלי

כמה שחיכינו לביקור מאוזונה - והנה הוא הגיע אמש (ב׳) ללייב פארק בראשון לציון להופעה ענקית שכללה את הלהיטים הגדולים, שואו מוצלח וכוכב רגאטון אחד שלא עצר ולו לרגע • ביקורת הופעה

אחרי ציפייה מוצדקת, מיד אחרי טור באירופה, אוזונה הגיע אמש להופעה ענקית בלייב פארק ראשון לציון והרים את הקהל הישראלי.

עוד כשביקרנו את כוכב הרגאטון בספרד, ידענו מה שהקהל הישראלי יזכה לשואו מטורף ללא הפסקה - וזה בדיוק מה שקרה. אוזונה מילא את הלייב פארק ונתן עבודה מעולה. אבל בכל זאת, שמישהו יעדכן אותו שהוא לא בתל אביב...

בהתחשב בעובדה שאכן היה מופע מוצלח במיוחד, אז מותר לנו להתקטנן אבל לא היה מזיק לו אוזונה היה לומד מילה או שתיים בעברית כדי לגוון את קריאות ה-״תל אביב״ שהשמיע כל כמה דקות במהלך הערב. אבל לא לשם כך התכנסנו - אוזונה כאמור, לא אכזב ולו לרגע. בדיוק כמו בהופעה בספרד, זמר הרגאטון האהוב לא ירד מהבמה ולו לרגע, ביצע את מיטב מלהיטיו כמו "Baila Baila", "Del Mar", "Farsante, "Criminal" ועוד רבים נוספים. כולם זכו לשאגות מהקהל שידע לדקלם בעל פה את המילים, לרקוד בטירוף ולהיסחף לקסמיו של ה-'גוד בוי' של עולם הרגאטון. 

© אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור

אין ספק שאוזונה, לעומת הרבה אמנים אחרים - דאג שכל הקהל יהנה והוא ניסה לתקשר ככל הניתן איתו בין אם זה לרדת להתחכך בהם, להצטלם בניידים שלהם, לפנות אל כל אזור ולהודות לקהל שנמצא אלפי קילומטרים מביתו. אוזונה אף דאג להביע את חיבתו לישראל ואפילו בתקופה הזאת - הניף, חיבק והתעטף בדגל שלנו.

© אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור

כמובן שהערב לא הסתיים ללא שני ה-מגה להיטים של הכוכב - "Taki Taki" ו-"Te Bote" שחתמו את הערב המוצלח והמעולה והוכיחו שאוזונה הוא אחד הכוכבים שפשוט כיף לאהוב, שכיף להאזין להם (הופתענו לגלות כמה אנחנו בקיאים גם בשירים ה׳פחות מוכרים׳), והוא פשוט מכניס אותנו לעולם שלו עם אנרגיות מטורפות, השקעה ואהבה טהורה לקהל והמון פאן - בדיוק כמו שהקהל הישראלי אוהב. מחכים לך כאן שוב!

© אלון לוין, באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות