סיכומוזיקלי: שיתוף הפעולה שהקפיץ אותנו. לאה פילר

סיכומוזיקלי: שיתוף הפעולה שהקפיץ אותנו

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! אנחנו עייפים מהשבוע שעבר וחייבים קצת מוזיקה כיפית וחדשה כדי לחמם לנו את הלב לשבוע הבא • האזנה נעימה!

כמה כיף שעוד שבוע עבר לו והגענו לסופש שכל כך התגעגענו אליו. השבוע יצאו המון המון שירים חדשים והיה לנו קשה להכין את הרשימה המטורפת של השבוע! רוצים לשמוע קצת? מוזמנים להצטרף אלינו גם הפעם לסיכומוזיקלי הזה!

 

קווין & אלה לי - לקום

אין ספק שהתחלנו את השבוע עם הלהיט החדש של הקיץ. רק שיתוף פעולה של אלה לי וקווין רובין יכול ליצור לנו שיר כזה מטורף עם קליפ מצחיק שביים עומר אלוני. את השיר "לקום" כתבו קווין רובין, אבי אוחיון, מושיקו שטרן וענבל ביבי ועל הלחן אבי אוחיון, מתן דרור ואיתי שמעוני.

לסיכום: להיט

 

עדן בן זקן & עופר לוי - מקלט בטוח

עדן בן זקן כבשה את כולנו כבר מזמן ועכשיו, רגע לפני שתעלה לדואט עם כריסטינה אגילרה בלייב פארק ראשל"צ, היא מוציאה שיר חדש שהוא בעצמו דואט. את "מקלט בטוח" שאותו מבצעת יחד עם עופר לוי כתב אופיר כהן והלחין עם תמיר צור שאחראי גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית. שיר מעולה וכובש!

לסיכום: חזק

 

אמיר דדון - מעגל החיים

אמיר: "השיר 'מעגל החיים' נכתב בן לילה, טקסט ולחן שהגיעו אליי יחד עם תובנה שהגיעה ברגע אחד. 'אין צער בעולם יש רק געגוע שירים שכתבתי נכתבו בזכותך והשמש תזרח, הרוח תיקח והים יישאר אותו הים'. תמיד הבנתי את זה, אבל לא יכולתי לכתוב את זה בתחילת הדרך". כמו תמיד, אמיר הוא אחד הזמרים שהכי מרגשים אותנו פה וכל כך נעים לשמוע את המוזיקה האיכותית שלו.

לסיכום: קסום

 

סתיו בגר - כל יום מחדש

אחד מהיוצרים המוכשרים שלנו - סתיו בגר שיחרר השבוע את "כל יום מחדש" וזה מה שסיפר: "רציתי להעביר מסר של תקווה ורצון ליכולת שלנו להתחדש ולגדול מעל עצמינו - לתת את הכל - כל יום מחדש. לקליפ חשבתי לתעד תהליך יום יומי שמגיע מהלב, וככה הגיע הרעיון לצלם יוצרים בחלל בו עובדים". הוא מרגש אותנו והשיר מקסים כמו שרק הוא יכול.

לסיכום: מדהים

 

אודיה - סטאי

היא אחת מהזמרות הכי מצליחות ואהובות והיא אף פעם לא מצליחה לבאס - אודיה המדהימה יוצאת עם שיר חדש שנקרא - "סטאי (חלק 1)". את השיר היא כתבה והלחינה לעיבוד והפקה מוזיקלית של אופק יקותיאל ומשה בן אברהם. כמו כל שיר שלה, אנחנו מאוהבים!

לסיכום: מקסימה

 

אבישי רוזן - חמש דקות

למי שלא מכיר - הגיע הזמן! שי רוזן הוא זמר יוצר ומפיק מוזיקלי. השבוע הוא הוציא את השיר "חמש דקות", השיר הראשון מתוך האלבום השלישי שלו. השיר מדבר על אהבה נכזבת שבה הוא זורק הכל כדי להרגיש נאהב. למרות הנושא הכואב, השיר מלא בשילוב של גיטרות חשמליות, ביט אלקטרוני וראפ. ממש מעולה!

לסיכום: ממכר

 

מכלוף - מה שאני אוהב

רועי מכלוף, בן 32, זמר, כותב, מלחין ומפיק מוזיקלי שהופך לאט לאט לאחד השמות המעניינים במוזיקה. האלבום הראשון שלו "כמה צדדים" יצא בשנה האחרונה וכבר כבש את לב הקהל. עכשיו, בדרך לאלבום שני הוא משחרר את "מה שאני אוהב" שיר מיוחד שגם כולל קליפ מושקע. ממליצים לשמוע!

לסיכום: הכי מיוחד שיש

 

שווה האזנה

נועם בתן - עטלף עיוור

הזמר המוכשר נועם בתן גרם לנו להתאהב בו מחדש עם קאבר מיוחד לשיר "עטלף עיוור" של חנן בן ארי עם כמה שורות בצרפתית. חובה לשמוע!!

 
 
תגובות