סיכומוזיקלי: שירים של מלאכים. שי פרנקו

סיכומוזיקלי: שירים של מלאכים

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! מחכה לנו רשימה חדשה עם המון מוזיקה חדשה, ישראלית ומעולה. איזה כיף שיש לנו את הסופ"ש הזה כדי להאזין לה • האזנה נעימה!

אז אחרי הפסקה קטנה, חזרנו לעוד שבוע עם עוד סיכומוזיקלי. הפעם נמצאים לנו ברשימה המון אמנים שאנחנו יודעים שאתם אוהבים והוציאו שירים שלא הולכים לצאת לכם מהראש בזמן הקרוב. אז כל מה שנשאר לנו הוא לשבת בכיף בסופש ולהנות המוזיקה הישראלית החדשה שיצאה.

 

לי בירן - מלאכים

בימים אלו לי בירן המדהים מופיע לנו על המסך בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ומראה לנו שהוא אמן בכל המובנים. עכשיו הוא שיחרר את "מלאכים" וריגש אותנו מחדש. לי: "דווקא בתקופה מורכבת כל כך, הרגשתי את הצורך לשחרר שיר שכל תכליתו היא להזכיר שאסור לנו לנעול את הלב".

לסיכום: המלאך שלנו

 

רוני דלומי - בסוף זה בא

"חמותי האהובה, אמא של בעלי, נפטרה ותוך כדי השבעה, בימים הכי כואבים ועצובים גילינו שאני בהריון ושוב פעם כוחה של הדרך, האמונה והתקווה הגיחו כקרן אור הכי בוהקת שיכולנו לדמיין" מספרת רוני וממשיכה "זה שיר על דרך, על תקווה ואמונה שמתוך כל שבר בוקע אור". אנחנו לא חושבים שצריך להוסיף למילים היפות שכתבה וכמובן, גם השיר מרגש בדיוק כמוהן.

לסיכום: מדהימה

 

עיליי אשדות & נונו & אבשה - מלאך

השיר החדש שממש כיף לנו להכיר הוא "מלאך" של עיליי אשדות ובו הוא מארח את נונו (שכידוע עיליי הפיק לה את אלבום הבכורה) ואבשה. "מלאך" הוא השיר שפותח את הדרך שלו לאלבום שני ואנחנו לא יכולים כבר לחכות. שיתוף הפעולה גרם לנו להסתקרן וכבר בשמיעה הראשונה התאהבנו!

לסיכום: ממכר

 

אליעד & שילה - על החולות

השבוע שיחרר אליעד שיר חדש יחד עם שילה בן סעדון שנקרא "על החולות". החיבור מחבר בין עולמות וגורם גם לנו להתחבר מכל הצדדים שאפשר אל השיר. הסינגל הוא שיר בונוס לאלבום האחרון שיצא לאליעד ("בין עולמות") והכי מגיע לו להישמע. למי שעוד לא יודע, ב-2.9.23 יופיע אליעד בלייב פארק ראשל"צ ושם גם יחגוג עשור של קריירה מוזיקלית עם אורחים מיוחדים! מחכים להיות שם.

לסיכום: מרענן

 
 

מאי ספדיה - אם הייתי גבר

מאי ספדיה ממשיכה לשחרר מוזיקה מעניינת וחדשה. הפעם היא הוציאה את "אם הייתי גבר" שמעביר ביקורת על החברה מהעיניים שלה אחרי שתהתה איך היו נראים החיים שלה בתור גבר. הרעיון ממש מגניב ואנחנו מקווים שגם השיר הזה יפרוץ ויצליח כמו שמגיע לה!

לסיכום: מעניין!

 

ליאל ארבוב - גורמט

היוצרת ליאל ארבוב הוציאה השבוע את אלבום הבכורה שלה - "גורמט". האלבום כולל שישה שירים ואמנם היא כבר כבשה את ליבנו עם הסינגלים הקודמים שלה אבל הפעם - היא לגמרי מביאה את עצמה בצורה הכי יפה ואמנותית שיש. השירים מעולים והבאנו לכם את השיר שגם נושא את שם האלבום - "גורמט" לשמיעה.

לסיכום: נגעה בנו

 

שווה האזנה

כתונת פסים - אמני ישראל

איגוד תעשיית התרבות והפקות הבמה בישראל, החליט ליזום ולהקליט את השיר "כתונת פסים" של מאיר אריאל בגרסה מחודשת יחד עם המון אמנים שכולנו אוהבים. אנחנו לא רוצים לעשות ספוילרים של מי משתתף - אז פשוט לכו לשמוע!

 
תגובות