"בריאליטי הבנתי איך העולם הזה עובד": שובל עמיאל. צילום: ROMS

"בריאליטי הבנתי איך העולם הזה עובד": שובל עמיאל

אתם אולי זוכרים אותה מהימים בהם התמודדה ב-"The Voice", אך שובל עמיאל כבר ממשיכה הלאה ולאחרונה שחררה את סינגל הבכורה שלה. בואו להכיר אותה

שובל עמיאל בת ה-19 אולי תהיה מוכרת לכם אם לרגע תנסו להיזכר בעונה השלישית של "The Voice", בה התמודדה. היא הגיעה לשם כשהיתה רק בת 17 בשביל להתחיל להגשים את החלום שלה. היא מוכנה לעבוד קשה ואחרי עבודה ארוכה גם הוציאה את הסינגל הראשון שלה - "לקרוא אותך". בינתיים היא סופרת את הדקות עד לפריצה הגדולה שלה, ואם עד עכשיו עוד לא יצא לכם להכיר אותה אז זהו בדיוק הזמן.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"התחלתי להופיע בגיל 3. יש לי סרטונים שהייתי מופיעה, זה עוד לא היה מקצועי אבל אני מגיל שלוש בלהקות ומופיעה, אני עושה את זה בגלל שאני אוהבת את זה. בהתחלה זה התחיל שממש אהבתי להופיע ולעשות כל מה שקשור לבמה ואז התחלתי ללמוד פיתוח קול ושירה".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"אני מאוד אוהבת להיות על במה ואת האדרנלין שמקבלים בזמן הופעה. מוזיקה זה משהו שגורם לי להרגיש טוב, זה משהוא שאני יודעת שאני טובה בו, ונראה לי שבגלל זה אני כל כך אוהבת את זה".

לאחרונה הוצאת סינגל ראשון "לקרוא אותך" איך היתה העבודה עליו?

"האמת שהייתה עבודה לא פשוטה, עבודה דיי ארוכה, זה לקח כמעט שנה. הכרתי את אליעד נחום לפני זה והוא כתב והלחין לי את השיר, הייתי באולפן עם מפיק שקוראים לו ג'ורדי והוא עזר לי להפיק את השיר. זה היה תהליך של למצוא את עצמי ולראות לאיזה כיוון אני רוצה לקחת את זה. בכל זאת מדובר בסינגל ראשון, עוד לא ממש ידעתי מה אני רוצה להוציא מעצמי. היו לי המון חששות כי זה הדבר הראשון ששומעים ממני, אבל זה משהו שאני מחכה לו כבר הרבה זמן, רציתי שישמעו אותי ויידעו מי אני, אז כמו שזה מלחיץ - ככה זה גם מרגש".

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"הייתי שמחה להופיע בחו"ל, אני רוצה להתחיל מהארץ והלוואי שאני אגיע גם לכל הבמות הגדולות. אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שחו"ל זו אחת השאיפות הגדולות שלי בעתיד".

מי המודל לחיקוי שלך?

"מייקל ג'קסון. אני אוהבת את הצורה שבה הוא עבד ואת הדברים שהוא היה עושה. יש הרבה זמרים מחו"ל ממש מגוונים, אבל מייקל ג'קסון הוא לחלוטין מודל עבורי".

התמודדת ב"The Voice" כשהיית בת 17, את מרגישה שהתוכנית הזאת עזרה לך?

"לגמרי כן. זו דרך שעצבה אותי בתור זמרת, היא נתנה לי הרבה ניסיון. הגעתי לשם די ילדה וזה פיתח לי את הביטחון העצמי, וגם למדתי מלא דברים והבנתי קצת איך העולם הזה עובד".

 

במהלך התכניות האלה נחשפים לביקורות מזמרים גדולים, חלקן לא קלות. איך מכילים אותן בגיל כזה צעיר?

"זה קשה, אבל אם אתה יודע לקחת את זה בפרופורציות הנכונה אז הכל בסדר. ביקורות תמיד יהיו וזה בונה אותך. אם אתה בוחר לא להיעלב מזה אז זה בהחלט משהו שיכול להרים אותך, אותי זה לא הוריד כי לקחתי את זה למקום טוב".

למרות כל מה שאומרים על תוכניות ריאליטי, למה בכל זראת בחרת ללכת לשם?

"זה סיקרן אותי, רציתי לחוות את הדבר הזה. זה לא שהגעתי אחרי הרבה שנות ניסיון כך שאני מתה להצליח, הרגשתי שזה משהו נכון לי באותו שלב של החיים, רגע לפני שאני מוציאה את החומרים שלי, את השירים שלי, זו היתה נראית לי חווייה טובה ולמדתי מזה המון". 

© צילום: ROMS

איפה היית רוצה להיות עוד 10 שנים?

"הייתי רוצה שיהיו מאחוריי לפחות כמה אלבומים. הייתי רוצה לדעת שהצלחתי להעביר את המוזיקה שלי לאנשים, שיש לי קהל משלי, שישירו, שיעריכו אותי. זה מה שאני רוצה לעסוק בו והלוואי שזה יהיה דבר שאני אוכל לחיות ממנו ושכל יום אני אתעורר ואעשה את המוזיקה שלי. בשבילי זה יהיה הדבר הכי מספק שיכלתי לבקש".

תגיות
תגובות