"תמשיכו בדרך שלכם ותגיעו רחוק" : אופיר חיים. צילום: יח"צ

"תמשיכו בדרך שלכם ותגיעו רחוק" : אופיר חיים

אופיר חיים גרם לנו להתאהב בו כבר באודישן שלו ב"כוכב הבא", עכשיו הוא חוזר עם סינגל בכורה ומספר לנו על הסינגל החדש, על הלהיט שבדרך וגם על העתיד שלו במוזיקה

אופיר חיים כבש אותנו ב"כוכב הבא". מה נשתנה מאז? סינגל חדש, מרגש ומצמרר, שנכתב בהשראת סבתא שלו ונוגע באופן מושלם באחד מהנושאים החשובים ביותר, גזענות. צפויות ממנו עוד הפתעות רבות בדרך, כולל שיר חדש העונה לשם "סופ"ש", שהולך לצאת בעוד לא פחות מחודשיים. אופיר הוא בהחלט הדבר הגדול הבא במוזיקה, והגיע הזמן שתכירו אותו מעט יותר לעומק.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה? מה משך אותם לעולם הזה?
"התחלתי לכתוב ולעסוק במוזיקה בגיל 8. אני מאוהב במוזיקה, זה הכישרון שלי".

לאחרונה הוצאת את הסינגל הראשון שלך, "בואו נאהב". איך הייתה העבודה עליו?
"עבודה מפרכת מאז שיצאתי מ"הכוכב הבא". במשך 10 חודשים עבדתי קשה מאוד על הסינגל".

 

השיר מדבר על נושאים מאוד חשובים, פילוג ואולי גם גזענות. מה גרם לך לכתוב דווקא על הנושאים הללו?
"בעקבות פיגוע הרצח שהיה בירושלים, בבית הכנסת. באופן אוטומטי כבר עלו לי המילים "למה ספרי תורה". אחר כך חיברתי את הפזמון בהשראת סבתא שתמיד אמרה לי, לפני שנפטרה, "אופיר צריך לאהוב". חיברתי את הכל יחד לשיר הזה והחלטתי שזה יהיה הסינגל הראשון שלי".

אז מי הייתה בשבילך סבתא שלך? מה היה הקשר ביניכם, ואיך הוא השפיע על השיר?
"קשר הכי טוב שיכול להיות בין סבתא לנכד. אהבה עצומה, כמו אמא שנייה שלי. פשוט ככה. סבתא שלי לימדה אותי תמיד לאהוב את כולם, ועד כמה האהבה חשובה. היא הייתה אומרת לי שכולנו יהודים, וששמאל וימין זה אותו הדבר".
איך ההשתתפות שלך ב"כוכב הבא" השפיעה על המוזיקה שלך?
"ההשתתפות בתוכנית העלתה אותי למעלה. היא נתנה לי אפשרות להוציא את השירים שלי. התחילו להתייחס אליי ברצינות בשוק, הקהל אהב אותי וקיבלתי הרבה פרגון".

 

מי המודל לחיקוי שלך?
"חנן בן ארי הוא המנטור שלי, המודל לחיקוי שלי הוא עידן רייכל. אני אוהב את הדרך שלו, איך שהוא יודע לפרגן לאחרים. לעשות פרויקט מטורף כמו שלו, זה החלום שלי. זה לחבר בין אנשים. עידן רייכל לקח הרבה סגנונות, חיבר אותם עם השירים שלו. הוא עשה פרויקט מדהים ונתן במה לאמנים צעירים, כמו עידן חביב לדוגמא".

איפה אתה רוצה להיות בעוד 5 שנים?
"בלוד מלטף לאמות, סתם, אני רוצה להיות זמר מצליח, שהקהל אוהב אותו, עם שלושה אלבומים"

© יח"צ

אתה רוצה להגיד משהו לקוראים שלנו?
"תשמחו, תחייכו, ותשימו על כולם פס. תמשיכו בדרך שלכם ותגיעו רחוק. תאמינו, ותגיעו בדיוק לאן שתרצו. אם רק תאמינו. רק צריך להאמין. לא משנה כמה פעמים נופלים, בעזרת האמונה מגשימים חלומות. שתפו, שרק נאהב".

תגובות