הכירו את מתן היסמני: "אני חי מוזיקה, נושם מוזיקה". צילום: יח"צ

הכירו את מתן היסמני: "אני חי מוזיקה, נושם מוזיקה"

בטח אתה שם מתן היסמני אתם עדיין לא מכירים, אבל אחרי הכתבה הזאת אתם לא תוכל להפסיק לשמוע אותו, הכירו את מתן היסמני

כמו בכל שבוע אנחנו מביאים לכם זמרים חדשים שאתם פשוט לא יכולים לפספס, הפעם אנחנו מכירים לך את מתן היסמני, זמר שעובד על אלבום הבכורה שלו והצליח לגרום לנו לתאהב בו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?

"מאז שאני זוכר את עצמי, מוזיקה תמיד היתה חלק משמעותי ומרכזי בחיי, מגיל קטן אני כותב, מנגן ושר. מבחינת קריירה מקצועית התחלתי רק לאחר שסיימתי את השירות הצבאי שלי שזה לפני כשנה, רק אז באמת התפנה לי זמן לקחת את המוזיקה צעד קדימה ולהפוך אותה למקצוע וזה מה שאני רוצה לעשות כל חיי". 

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"אני חי מוזיקה, נושם מוזיקה וזה חלק בלתי נפרד ממני. אני לא רואה את עצמי חי יום אחד בלי לשיר, להאזין או ליצור. זה בדיוק כמו לאכול ולשתות בשבילי. אומרים שלכל בן אדם בעולם יש תפקיד אז אני מרגיש שהתפקיד שלי הוא לרגש ולשמח אנשים בעזרת הקול שלי, זה הכל בשבילי"

לאחרונה הוצאת את הסינגל "רק שתדעי" איך הייתה העבודה עליו?

"האמת שהעבודה עליו החלה כבר לפני כחצי שנה, לאחר שסיימנו את העבודה על הסינגל השני שלי "כמה טוב שבאת" שבאמת כיכב בכל תחנות הרדיו שאותו כתב והלחין לי אדיר גץ המוכשר. ישבתי עם נדב ביטון שהוא המעבד והמפיק המוזיקלי של השיר והשמעתי לו את הסקיצה שהכנתי בבית, הוא מיד התלהב ורצה להתחיל לעבוד עליו כבר באותו היום, חיכינו לעיתוי הנכון והוצאנו אותו כסינגל רביעי. כל שיר בשבילי זה כמו תינוק חדש שלי שיוצא לעולם, אני מתרגש כל פעם מחדש לאורך כל התהליך מהכתיבה שלו ועד לראות את הפריחה שלו בתעשייה והתגובות כמובן".

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"בתור זמר יש לי שאיפות להופיע באולמות הגדולים בארץ כמו חלומו של כל זמר. קיסריה, היכל נוקיה והיכל התרבות אלו באמת שמות שאני אומר לך אותם ועוברת בי צמרמורת. לחשוב שכמויות כאלו של אנשים יגיעו לשמוע, להנות ולהתרגש מהמוזיקה שלי זה באמת חלום. כמובן שחו"ל זו גם שאיפה אבל אנחנו בתהליך ובנתיים אנחנו נהנים גם לשמח ולרגש במקומות קטנים יותר, זה כיף גדול".

מי המודל לחיקוי שלך?

"יש המון מודלים לחיקוי בשבילי, גדלתי על זמרים כמו שלומי שבת ועמיר בניון וכמובן גם שלמה ארצי ואריק איינשטיין. אבל זמר שאני מאוד מעריך ושואף לצעוד על אותו דרך בעצמי זה אליעד. זמר צעיר שיוצר מוזיקה וסגנון שונה שעוד לא שמענו, פשוט עושה את הסגנון שהוא אוהב ולא מנסה להיצמד לקו או לסגנון מסוים, אני בעצמי גם משתדל לא להיצמד לשום סגנון מסוים ופשוט עושה את המוזיקה שאני אוהב".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"אין לי הגדרה לסגנון שלי, אני לא אוהב את זה שזמר משייך את עצמו לזמר כלשהו, אני כותב ומלחין את המוזיקה שלי כך שאני בוחר שלא להיצמד לסגנון ספציפי מסוים, אני ניזון ולומד מכל סגנונות המוזיקה ומחבר את כולם לשירה ולכתיבה שלי ובאלבום הבכורה שאנחנו עובדים עליו תזכו לשמוע המון סגנונות שונים של מוזיקה, אם שואלים אותי איזה זמר אני? אני זמר ישראלי".

אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר? למה?

"יש המון זמרים שהייתי רוצה לבצע איתם דואט, אבל אם את מבקשת אחד אז הייתי מבצע אותו עם שלומי שבת, שלומי מביא בעיניי את היופי שבפשטות, להיות זמר גדול להוציא להיטים אבל עדיין להישאר במקום הצנוע שלך ולהבין מי אתה ומאיפה באת. בלי שום קשר אני אוהב ומתחבר מאוד למוזיקה ולשירים שלו".

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?

"זו כמובן שאיפה אבל אם לא הייתי מאמין בה, פשוט לא הייתי מתחיל לעבוד בצורה מקצועית. אני והמנהל האישי שלי דניאל חסון בונים דרך ועוברים יחד תהליך בתקווה שעוד 10 שנים נגיע למטרה וזה לכבוש ולהופיע בכל הבמות הגדולות בארץ, ממשיך ליצור מוזיקה, להיות אחרי כמה אלבומי זהב ולהודות כל יום על המתנה שקיבלתי מאלוקים".

 

 
תגובות