הכירו את תומר עפרון: "כבוד להיות במשפחה כזו". צילום: שיר זיו

הכירו את תומר עפרון: "כבוד להיות במשפחה כזו"

הוא עוסק במוזיקה מאז שהוא ילד קטן, נולד למשפחה מיוחסת בתחום וממשיך את המורשת. הכירו את תומר עפרון

הכירו את תומר עפרון, בנה של סי היימן ונכדו של נחמן היימן, הידועים בתחום המוזיקה. הוא חולם להופיע על שפת הים, רוצה לכבוש את הבמות ולרגש את הקהל. לאחרונה שחרר את סינגל הבכורה שלו "הולך לאיבוד" והוכיח שמעבר לטייטל "בן של" הוא זמר ענק בפניי עצמו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 


מתי התחלת לעסוק במוזיקה ומדוע?

"האמת שכל המשפחה שלי מאוד מוזיקלית, אבא שלי הוא רן עפרון והוא מוזיקאי המון שנים. אמא שלי זאת סי היימן וסבא שלי זה נחמן היימן שאחראי על המון שירי ארץ ישראל, ככה שמוזיקה זה משהו שתמיד היה אצלי מגיל מאוד קטן. אבל תפסתי גיטרה ביד בגיל מאוד מאוחר (17) ומהר מאוד נשאבתי לעולם הזה של כתיבת שירים והלחנת שירים, מאז ועד היום אני ממשיך עם זה".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?
"אני חושב שזה בא לי מאוד טבעי בגלל שאני בא ממשפחה מוזיקלית והמוזיקה תמיד הייתה אצלנו. בנוסף, אני פשוט לוקח את כל האהבה שיש לי למוזיקה ודוחף את זה קדימה עד כמה שאפשר".

לאחרונה הוצאת את הסינגל "הולך לאיבוד", איך הייתה העבודה עליו?
"את הסינגל שלי הוצאתי יחד עם חבר טוב שלי תאיר סיבוני, מבית הספר רימון שגם אני למדתי שם 3 שנים. ובעצם הפקנו והקלטנו כמה שירים שכולם חוברו ל'מיני אלבום' שלי שיצא עוד כמה חודשים. השיר 'הולך לאיבוד' זה הסינגל השני משם. והעבודה עליו הייתה סיזיפית' קשה וכיפית ממש! מאוד מרגשת אותי התוצאה הסופית של השיר כי השקענו בו המון".

© יחסי ציבור


אתה מופיע עם הלהקה וגם לבד. מה ההבדל בין להופיע לבד או עם הלהקה? 
"נכון אני מופיע גם עם הלהקה ,לפני שנה העלנו מופע בפסטיבל הפסנתר עם שירים של סבא שלי נחמן היימן בנוסף לשירים שלי. זה היה כבוד ענק וזכות ענקית לשיר את השירים שלו, היה כיף אדיר". מוסיף,
"ההבדל הוא לא כל כך גדול כי אתה נהנה בשתי ההופעות גם לבד וגם ביחד. זה תלוי בחשק שלך באותו יום, האם בא לך להופיע לבד או ביחד עם הלהקה ככה שיוצא שאני אוהב את שניהם וכיף לי באותה המידה".

איפה היית רוצה להופיע?
"האמת שאני מופיע הרבה במקומות קטנים אבל הייתי מאוד רוצה להופיע בחוף הים, משום שאני מאוד אוהב את הים. את האנרגיות שבו, את הניראות ואת השקט המרגיע. אני חושב שלהופיע ולראות את הנוף של הים עם האנשים שנהנים ,שרים ורוקדים, זה נשמע כמו הדבר הכי מהמם שיש".

 

אתה הנכד של נחצ'ה היימן והבן של סי היימן. מפריע לכם הטייטל "הבן או הנכד של"?
"עד היום אפילו משייכים אותי אוטומטית. אם הייתי מסתכל כמה שנים אחורה, כן זה הפריע לי ואפילו הלחיץ אותי קצת. אבל כיום מבחינתי זה כבוד גדול להיות הנכד של אדם שאחראי על כל כך הרבה שירים מיוחדים שעד היום מושמעים ומצליחים".
   
מי המודל לחיקוי שלך?
"אמא שלי, אני מעריץ אותה. הרבה מוזיקאים מתחילים כמוני מופיעים שנה, שנתיים, שלוש ומדברים על כמה העולם הזה קשה מתקשים לשרוד בו ולהחזיק מעמד. אני רואה אותה 40 שנה במקצוע הזה ועדיין מצליחה מאוד, זה משהו שראוי להערצה לדעתי".

 

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?
"פולקרוק ישראלי- זה שילוב של רוק עדין עם שירים רומנטיים על אהבה שאלו סיפורים וחוויות אישיות שאני חווה, אחרי הכל 'הביטלס' עשו מזה קריירה, ובצדק".
 
אם היית יכול לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר?
"הייתי בוחר בשלום חנוך, אני מאוד אוהב מוזיקה ישראלית וחנוך מאוד מדבר לסגנון שלי,
אני אוהב את המילים של השירים שלו, את האופן שבו הוא מגיש את השירים, יש בו משהו מאוד מיוחד שאין להרבה אומנים".
 
אתה כותב את השירים שלך?
"כן אני כותב את השירים שלי, לא רק כותב גם מלחין. אני מאוד אוהב להביע את הרגשות שלי בשירים שלי וחשוב לי להראות ולהביא את עצמי בטקסט".
  
כמה המוזיקה תופסת מקום בחייך?
"תופסת את רוב הזמן בחיי, אני מתעסק בזה כמעט כל יום, רוב היום. אם זה לסגור הופעות, או להקליט שירים חדשים, לכתוב אותם , להלחין אותם , עבודה מאוד עמוסה שאני בסופו של דבר רק נהנה ממנה. זה עושה לי טוב".

 

 
איפה נראה אותך עוד 10 שנים?
"מנגן את השירים שלי עם הגיטרה הפשוטה שלי, באותה צורה ודרך וממשיך לעסוק במה שאני אוהב".

יש משהו שתרצה להגיד לגולשי פרוגי?
"המוטו שלי בחיים זה לקחת את הכל בקל , קחו את הכל קל בחיים, מספיק כבד לנו גם ככה, למה להעמיס?"

תגובות