השריף החדש בסביבה: טליסמאן משחרר את "ברברים". צילום מסך מהקליפ

השריף החדש בסביבה: טליסמאן משחרר את "ברברים"

הזמר המוכר והאהוב- טליסמאן, ממשיך לטפס גבוה בקריירת המוזיקה שלו, והיום (ג') הוא משחרר סינגל חדש, קצת אחר, ובו מוכיח לנו מי השריף החדש בסביבה. וגם, איזה אורחת מיוחדת הגיעה לקליפ? כל הפרטים בכתבה

אם השם טליסמאן לא מצלצל לכם מוכר- כנראה שלא הייתם פה בשנה וחצי האחרונות, וזאת בגלל שהוא לא מפסיק לכבוש אותנו עם שירים מיוחדים וממכרים, שקל מאוד להתאהב בהם. מ"עד המדבר" ועד עכשיו, הספיק טליסמאן לעבור דרך ארוכה, בה הוציא מספר סינגלים שזכו להצלחה רבה. היום (ג'), משחרר טליסמאן לאוויר סינגל חדש, בסגנון המערב הפרוע ועם קצב שאי אפשר שלא לאהוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בזמן האחרון טליסמאן מצליח למקם את עצמו בצורה מעולה ולא מתאמצת מדי על הטייטל פריצת שנה מוזיקלית, והוא בהחלט נותן לנו תחושה שמדובר בזמר שיש לו עוד הרבה מה לתת. הסינגל החדש נקרא "ברברים", אותו הוא כתב והלחין יחד עם עדן חסון, מה שקצת הציק לנו היא העובדה שהקליפ מלא באלכוהול, הן בפזמון והן בקליפ עצמו - בייחוד כשקהל גדול מהנוער צורך את המוזיקה של טליסימאן. הקליפ שמצורף לשיר צולם בסגנון המערב הפרוע ועם טאצ' הומוריסטי. בנוסף, לקליפ צורפה אורחת מפתיעה, לא אחרת מאשר בת הזוג של טליסמאן - הזמרת שירה מרגלית, מה שעשה לנו חשק לדואט עתידי. עוד אורח מיוחד בקליפ הוא אורי גבריאל, שכנראה אתם מכירים כ"הבורר".

הבהרה: על אף הזכרתו במילים ובקליפ, פרוגי לא מעודדים צריכת אלכוהול מכל סוג שהוא מתחת לגיל המותר בחוק

 

כבר משמו של השיר, "ברברים" אפשר להבין שמודבר בשיר קליל ומקפיץ. הסינגל מעניין, אומנם את ז'אנר מוזיקת הפופ והפולק שבשיר אנחנו מכירים ויודעים שהיא עובדת די טוב, אך בארץ פחות יצא לנו לשמוע סגנון כזה. טליסמאן בהחלט מצליח לעשות זאת השיר החדש ומביא משהו חדשני ומגוון. אין ספק שהשיר מיוחד ממלא באנרגיות טובות ואנחנו חושבים שיש לו הרבה סיכוי להפוך ללהיט הבא של החורף! 

האורחים המיוחדים והמפתיעים בקליפ!
האורחים המיוחדים והמפתיעים!! © צילום מסך מהקליפ

 

תגובות