הכירו את תמיר: "מכוון להגיע הכי רחוק שאפשר". צילום: רמי זינגר

הכירו את תמיר: "מכוון להגיע הכי רחוק שאפשר"

כל שבוע אנו מציגים לכם זמר חדש בתעשיית המוזיקה והשבוע תמיר בר און , מספר מתי התחיל לעסוק במוזיקה, אם מי היה רוצה לעבוד? ואיך הייתה ההרגשה על הוצאת הסינגל הראשון?

תמיר בר און (21), גדל לצד שלושה אחים , בעברו היה שחקן כדורגל ולאחרונה הוציא סינגל עוצמתי ומרגש בשם "כשאת אינך". מלבד למוזיקה, הוא גם מנגן על קלידים ורוצה לטרוף את עולם המוזיקה עם קולו המרגש. הכירו את תמיר בר און.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"באתי ממשפחה מוזיקלית, ההורים מאוד אוהבים מוזיקה וגם אני. התחלתי לעסוק במוזיקה מגיל צעיר, אני זוכר את עצמי בתור ילד והמוזיקה הייתה מתחביבי הבולטים. בדיוק לפני שנה וחצי הייתה תפנית בנוגע לנושא המוזיקה והתחלתי לקחת את התחום בצורה מקצועית יותר".

 

 מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"מה שמושך אותי לעולם המוזיקה זה הדרך בה אני יכול לבטא את עצמי , לרגש את הקהל ובכלל לשיר. כשאני שר אני מרגיש הכי בטוח ושאף אחד לא יכול להוציא אותי מזה, זו ההרגשה הכי כיפית שיכולה להיות".

לאחרונה הוצאת את הסינגל "כשאת אינך" איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה על השיר ללא ספק הייתה הכי מרגשת שיש. זה היה תהליך מיוחד שעבדנו עליו קשה מאוד, הקלטתי אותו כמה פעמים, עבדתי עליו הרבה לפני, עשיתי את המקסימום שיכולתי כדי שיצא הכי טוב שאפשר. וכמו שאני מכוון אליו. כמובן שאני הכי שמח מהתוצאה וזו ההרגשה הכי מקסימה שיש".

איך המשפחה שלך הגיבה?

"המשפחה שלי תומכת בי מאוד, בנוסף למשפחה גם החברים תומכים ומתרגשים בדיוק כמוני. זה משמח ומרגש אותי. בנוסף, בעיניי כשיש מישהו מהצד שתומך זה מעלה את המוטיבציה ומוכיח שהכל אפשרי".

תמיר בר און
"רוצה להגיע כמה שיותר רחוק" © רמי זינגר

 איפה הכי היית רוצה להופיע?

"הייתי רוצה להגיע כמה שיותר רחוק , אם זה לבמות גדולות כמו קיסריה והיכל מנורה, שבעיניי אלו מקומות מדהימים ואם אופיע במקום כזה ללא ספק זה יהיה כבוד גדול בשבילי וכמובן שגם הגשמת חלום".

מי המודל לחיקוי שלך?

"המודל לחיקוי שלי הוא שלומי שבת, גדלתי עליו ועל המוזיקה שלו אני מעריך את הדרך שהוא עשה בשביל להגיע למי שהוא היום . הוא לא התייחס לשום דבר מסביב והתמקד רק במטרה שלו, גם כשניסה ולא תמיד הצליח לו- הוא לא ויתר או התייאש והמשיך להתמיד וזה המפתח להצלחה. זה דבר עצום ומוערך".

 איך אתה מגדיר את הסגנון מוזיקה שלך?

"את סגנון המוזיקה שלי אני מגדיר בתור סגנון פופ ישראלי, ניתן לשמוע את זה גם בשיר האחרון שהוצאתי שהוא פחות ים תיכוני ויותר פופ קיצבי". תמיר מדגיש ואומר "אני מנסה לכוון את זה לכל קהל אם זה אשכנזים או מזרחיים, ממש לכולם".

 

 אם היית יכול לבחר כל אומן ולבצע איתו דואט , במי היית בוחר? למה?

"הייתי בוחר בעומר אדם , הוא מוכשר ואני אוהב את הסגנון המוזיקלי שלו, את השירה שלו ואת הגישה שלו בהופעות. אני חושב שאינטרקציה עם הקהל זה מאוד חשוב. בנוסף, האישיות שלו מאוד דומה לשלי ואני חושב ששיתוף פעולה בינינו היה יכול להיות נחמד".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"אני לא יכול להבטיח מה יהיה בעוד 10 שנים, אבל אני מכוון להגיע הכי רחוק שאפשר ולהגשים את החלום שלי".

תגובות