קרקור מוצלח:  כך הגיבו בלוגרים מהעולם ל-"Toy". צילום מסך מיוטיוב

קרקור מוצלח: כך הגיבו בלוגרים מהעולם ל-"Toy"

בלוגרים מרחבי העולם שמעו לראשונה את השיר של נטע ברזילי, Toy, והתגובות שלהם יעשו לכם את היום!

לפני קצת יותר משבועיים שוחרר באופן רשמי (וגם לא רשמי) "Toy", השיר של נטע ברזילי, אותו היא תשיר במאי על בימת האירוויזיון. השיר, שייצג את ישראל בתחרות השירה הבינלאומית, קיבל לא מעט תגובות בארץ ובעולם. כמו בכל דבר, גם כאן הדעות חלוקות / ישנם גולשים שסבורים כי מדובר בשיר גאוני שיוביל את ישראל לזכייה רביעית בתחרות ולעומתם היו כאלו שלא התחברו לשיר והחל וויכוח סוער ברשת שכלל גם ממים ופארודיות שונות על השיר.

עודבערוץ המוזיקה של פרוגי:

פחות מיממה לאחר השקת השיר, בלוגרים ברחבי העולם הכריזו כי יש לישראל סיכויים טובים לזכות השנה. אחד הבלוגים הבולטים שעוסקים באירוויזיון דיווח כי "מאז שבדקנו את ההימורים בפעם האחרונה, השיר של נטע עלה מהבוקר היישר מהמקום התשיעי אל המקום הראשון. שינוי פנומנלי שנבנה על איכות השיר ותגובת מעריצים חזקה".   

 

היוטיובר מנורווגיה, Weird Norwegian, לו יש קרוב ל-70 אלף רשומים בערוץ היוטיוב שלו, האזין בפעם הראשונה למספר שירים המייצגים מדינות שונות בתחרות מרחבי העולם כמו צרפת, הונגרי, איטליה וכן - גם ישראל בפנים. נראה כי היוטיובר התלהב מהשיר, מהקצב ומנטע. הוא רקד לצלילי השיר והביע התלהבות מטורפת. הוא העניק לשיר 5 כוכבים (מתוך חמישה). כבוד!

 

בסרטון נוסף שעלה ליוטיוב, בלוגרים שונים מרחבי העולם האיזנו לשיר בפעם הראשונה והתגובות - מפרגנות. תחילה ניתן לראות כי הם מופתעים מנטע, מהשיר וכמובן מהקרקורים. אבל תוך כמה שניות הם ממש מתאהבים בשיר, מתחילים לרקוד ולזמזם אותו ומכריזים עליו כעל הפייבוריט שלהם. בהחלט כבוד!

 

 

 

 

תגובות