הכירו את: "אני יכולה להביע את מה שאני מרגישה דרך המוזיקה". צילום: צילום מסך מהקליפ

הכירו את: "אני יכולה להביע את מה שאני מרגישה דרך המוזיקה"

כמו בכל שבוע, גם הפעם אנו מציגים בפניכם זמר חדש בתעשיית המוזיקה המקומית. והפעם, קבלו את ליאם בניסטי, שחולמת להופיע עם דמי לובאטו, ורוצה ללכת בעקבות חלום אמה

אם חשבתם שכבר שמעתם את כולן , אל תתבלבלו, ליאם בניסטי, ותזכרו טוב את השם, היא הדבר הגדול הבא בעולם הפופ. עם קאברים מוצלחים לשירים של הזמרים הגדולים ,ליאם מכוונת הכי גבוה שאפשר. אז מי המודל חיקוי שלה , איך היא קשורה לכוכב הבא?, ומה אמא שלה חולמת שהיא תאמר לה בקיסריה? הכירו את ליאם בניסטי
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
מתי התחלת להתעסק במוזיקה ,ולמה?
"המוזיקה פחות או יותר תמיד הייתה שם. מאז שאני מכירה את עצמי אני שרה, הייתי עולה על במות ממש מגיל קטן, אם זה באירועים משפחתיים, או סתם בילוי עם חברים. תמיד ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות.
הפריצה שלי מבחינתי התחילה כשהשתתפתי בכוכב הבא-קצת לפני הצבא, ומאז אני עובדת על סינגל הבכורה שלי, שיצא ממש עכשיו".  
 
מה מושך אותך לעולם המוזיקה?
"הבמה, אני מאוד אוהבת להופיע ולשיר, וזה מה שמושך אותי במוזיקה. אני רוצה להגיע לבמות הכי גדולות. מבחינתי, הבמה היא הבית, המקום שבו אני מרגישה הכי שלמה, הכי משוחררת, הכי רגועה.
מעבר לזה, המוזיקה מחברת בין אנשים, אני יכולה להביע את מה שאני מרגישה דרך המוזיקה ואנשים יבינו אותי יותר, מבחינתי מוזיקה היא מעבר לכיף, היא המהות שלנו בחיים".
 
לאחרונה הוצאת את הסינגל "מה שנשאר" איך הייתה העבודה עליו?
"העבודה עליו הייתה ממש כיפית, התחברתי מאוד למילים של השיר, יש בו המון הומור, ואפילו גם קצת רצינות ,ככה שכל אחד יכול להתחבר אליו. זו הייתה עבודה לא קלה, להיכנס לתוך השעות הקטנות של הלילה ופשוט לעשות את ההכי טוב שלי, אבל אחרי הכל זו חוויה קסומה ומאתגרת".

 
איפה הכי היית רוצה להופיע?
"יש לי מסע מאוד ברור. אני יודעת איפה אני רוצה להופיע בכל נקודת זמן בקריירה שלי. תחילה אני רוצה להופיע בלייב פארק- ראשון לציון,זו במה מאוד גדולה, וגם היא נמצאת בעיר שאני גרה אז אני מאוד מחוברת לשם. אחר כך אני חולמת עוד יותר בענק, אני חולמת על קיסריה, אמא שלי תמיד אומרת לי: 'ליאם, החלום שלי הוא שתעמדי על הבמה בקיסריה ותגידי לי "אמא השיר הזה מוקדש בשבילך" ', ולסיום הייתי שמחה לסיבוב הופעות בחו"ל".
 
מי המודל לחיקוי שלך?
"דמי לובאטו, היא זמרת מדהימה, גדלתי על השירים שלה, אני אוהבת לשמוע אותה, יש לה משהו ייחודי בקול ,והיא פשוט מהממת".
 
איך היית מגדירה את הסגנון שלך?
"הסגנון שלי הוא מאוד ברור- פופ, עם הסגנון הזה אפשר להכניס הכל וזה מה שיפה בו.  אני יכולה לשיר שירי סול ואפילו מזרחית וזה ישתלב מושלם עם הפופ".
 
"אל תפחדו" © צילום: עדי מוזס
אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת ולמה?
"טוב ניראה לי שזה ברור, דמי לובאטו, גם כי היא המודל לחיקוי שלי, וגם בגלל שבמופע החדש שלי אני מבצעת שיר שלה. אני הייתי הכי שמחה בעולם אם הייתה את האופציה שהיינו מבצעות אותו יחד, זה יהיה לגמרי חלום שיתגשם".  
 
איפה ניראה אותך עוד 10 שנים?
"עוד עשר שנים אני מקווה שאעבור כל במה בישראל, בין אם היא קטנה או גדולה, שהקהל יהנה, ישמח, ישיר איתי את השירים שלי ויכיר את המילים של השירים שלי, שזה חלום של כל זמר אני חושבת".

מסר לגולשי פרוגי?
"אם אתם מאמינים במשהו ומפחדים ללכת איתו עד הסוף, אל תפחדו, תלכו עם החלום שלכם גם אם הוא לא כל כך פשוט, כי הסיפוק שיהיה לכם אחר כך ,והלב שיתפוצץ מגאווה, יהיה שווה את הכל".
 
 
תגובות