טייגה, סטפן ופלד על במה אחת: פסטיבל שאקה מכה שנית. באדיבות יחסי ציבור

טייגה, סטפן ופלד על במה אחת: פסטיבל שאקה מכה שנית

לאחר ההצלחה המטורפת בשנה שעברה פסטיבל "שאקה" חוזר אלינו גדול יותר וטוב יותר עם שורת אמנים בינלואמיים. אז מה מחכה לנו השנה בפסטיבל ההיפ-ההופ?

אם אתם אוהבים לשמוע מוזיקת היפ-הופ, ראפ ואלקטרונית מצאנו לכם את המקום המושלם לבלות בו. פסטיבל ''שאקה'' שיתקיים ב-9 לאוגוסט בלייב פארק ראשון לציון מציע לכם לילה בלתי נשכח של המון כיף עם שעות של הנאה ממוזיקה מעולה עם כוכבים מובילים מהארץ ומחו"ל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הפסטיבל יכלול הופעות של הראפר האמריקאי טייגה, שידוע גם בעקבות מערכת היחסים שלו עם קיילי ג'נר ובשיתופי הפעולה שלו עם ג'סטין ביבר, ניקי מינאז', כריס בראון ודרייקץ הראפר חתום על לא מעט להיטים שגם מי שלא מתמצא בסצנה מכיר ואוהב, ואפילו סטטיק העלה איתו תמונה בשבוע שעבר וכתב "אגדה".

 

בנוסף לטייגה, גם הראפר הידוע פאט ג'ו, שגם אותו אנחנו בטוחים ששמעתם עשרות פעמים בלהיטים כמו "All The Way Up" ו-"What's Luv?". להיטו הגדול "All The Way Up" הגיע למעמד פלטינה כפול ואף היה מועמד בטקס פרסי הגראמי אשתקד לשתי קטוגריות.

 

אליהם מצטרפים כוכבים ישראלים מובילים בינהם סטפן, סוויסה, פלד, טדי נגוסה ופיוצ'ר גאנג, ככה שלגמרי לא כדאי לפספס את אחד האירועים הגדולים של הקיץ הקרוב.

© באדיבות יחסי ציבור

שאקה פסטיבל 2018, 9 באוגוסט בלייב פארק בראשון לציון. 1,000 הכרטיסים הראשונים ימכרו בעלות של 199 ש"ח, ולאחר מכן המחירים ינעו בין 249-399 ש"ח.

 

תגובות