VMA 2018: קמילה קביו זוכה ומדונה עושה פאדיחות. צילום: Michael Loccisano/gettyimages_IL

VMA 2018: קמילה קביו זוכה ומדונה עושה פאדיחות

האמניות מככבות ברשימת הזוכים וכובשות את הבמה עם הופעות בלתי נשכחות וזמרת אחת מספקת רגע מביך - כל מה שקרה בטקס ה-vma לשנת 2018

טקס פרסי המוזיקה השנתי של MTV, ה-vma, התקיים בלילה (בין שני לשלישי) וכמו בכל שנה ריכז במקום אחד את כוכבי המוזיקה והבידור הגדולים בעולם תחת קורת גג אחת. האמניות כיכבו השנה ברשימת הזוכים וניכר כח נשי בולט על הבמה, אבל זמרת אחת ענקית גם סיפקה רגע מביך מבלי שהתכוונה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השנה, זכתה ג'ניפר לופז בת ה-49 לקבל את פרס מפעל חיים על שם מייקל ג'קסון וסיפקה הופעה בלתי נשכחת על הבמה, והיא גם יצאה עם פסלון נוסף כשזכתה בפרס שיתוף הפעולה הטוב ביותר עם די ג'יי חאלד וקארדי בי על "Dinero". 

תנו כבוד לג'ני פרום דה בלוק
תנו כבוד לג'ני פרום דה בלוק © Theo Wargo/gettyimages_IL
 

זוכים גדולים נוספים כוללים את קמילה קביו על קליפ השנה ("הוואנה") ואמנית השנה, פוסט מלון ו-21 סאבג זכו בפרס שיר השנה על "rockstar" וקארדי בי זכתה בתואר האמנית החדשה של השנה. אריאנה גרנדה, שגם הופיעה בטקס, זכתה בפרס שיר הפופ הטוב ביותר על "No Tears Left to Cry" וניקי מינאז', שהגיעה לטקס בבגד גוף וגלימה שקופה, זכתה בפרס שיר ההיפ הופ הטוב ביותר על "Chun-Li".

f35c559d0b27b
הזוכה הגדולה של הערב © Paul Zimmerman/gettyimages_IL
0912878538b90
מה את לובשת?! © Theo Wargo/gettyimages_IL

חלק חשוב ומרכזי מהטקס הם ההופעות הבלתי נשכחות של האמנים. בין אלו שהופיעו השנה על הבמה ניתן היה לראות את אריאנה גרנדה, ניקי מינאז', טראוויס סקוט ונוספים. אבל כמו בכל שנה, מספק הטקס גם רגעים מביכים והבולט שבהם השנה היה הרגע בו מדונה בחרה להזכיר את אריתה פרנקלין שהלכה לעולמה בשבוע שעבר בזמן שהציגה את הזוכה בקטגוריית "הקליפ של השנה". מדונה אומנם ניסתה לעשות מחווה יפה לזמרת האגדית, אך היא בחרה לעשות זאת תוך כדי סיפור על עצמה. מדונה, אנחנו יודעים שאת חושבת כך, אבל השמש לא סובבת סביבך... 

091286ec17930
גם הוא הופיע על הבמה, טראוויס סקוס © Theo Wargo/gettyimages_IL
ןן
ןשיר הפופ הטוב של השנה והופעה בלתי נשכחת - הערב של אריאנה © Michael Loccisano/gettyimages_IL
מדונה, עושה פאדיחות
מדונה, עושה פאדיחות © Michael Loccisano/gettyimages_IL

הטקס הערוך והמתורגם ישודר היום (ג'), בשעה 21:00 ב MTV ישראל.

תגובות