חתולה המליטה 6 גורים שנלכדו בפח מחזור . בזכות ערנות השכנה הגורים ניצלו. צילום: דוברות עיריית קריית מוצקין

חתולה המליטה 6 גורים שנלכדו בפח מחזור

דרמה בקריית מוצקין: חתולה החליטה להמליט את ששת גוריה בתוך מכולת מחזור ירוקה. תושבת ערנית שהבחינה בגורים הלכודים מיהרה לפנות למוקדה עירוני. צפו כיצד נגמר הסיפור

שישה גורי חתולים יחד עם אמם, ניצלו ממוות בטוח בזכות תושבת שגילתה אזרחות טובה בעיר הצפונית קרית מוצקין.

במהלך השבוע שעבר התקבלה קריאה במוקד העירוני מהתושבת המודאגת שהבחינה בגורים הלכודים. "ככל הנראה לילות החורף הקרים הם שהובילו את החתולה להמליט את גוריה במיקום מסוכן כמו פח מחזור", כך סיפר ל"פרוגיקובי פינטו, האחראי על המוקד העירוני של קריית מוצקין: "שלחנו טרקטור קטן וכמה אנשי תברואה שפירקו את המכולה וחילצו את החתולים. העברנו אותם יחד עם אמם למקום חמים ובטוח, אבל יום למחרת התקשרה שוב האישה, ואמרה כי החתולים לא נמצאים שם".

צפו בחילוץ שצילמו בדוברות עיריית קריית מוצקין.

פינטו סיפר כי החתולים נמצאו בפעם השנייה בתוך מכולת המחזור: מצאנו אותם פעם נוספת כשהם עטופים בין העיתונים. מתברר כי הימים היו קרים, והעיתונים בתוך המכולה חיממו ושמרו על הגורים". פינטו ועובדי העירייה הגיעו למסקנה שצריך לפנות את המכולה מהרחוב, שמא חתולים נוספים יכנסו להתחמם בין העיתונים, ובטעות גם ירוקנו יחד איתם לתוך מפעלי המחזור, וגורלם ייחרץ.

סוף הסיפור שמח במיוחד - המכולה נלקחה מן הרחוב, והחתולים הקטנים עברו לחיות בגינתה של תושבת קרית מוצקין שגילתה את האזרחות הטובה והתריעה בפני המוקד העירוני על הגורים הלכודים. בסרטון ניתן לראות כיצד אנש התברואה בקריית מוצקין הגיעו במהרה, פירקו את המכולה, וחילצו את גורי החתולים הרכים ללא פגע.

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות