הגרלה על סך 500 שקלים לכבוד יום הכלב הבינלאומי – מנשה בטיטו!. adobestock (אילוסטרציה)

הגרלה על סך 500 שקלים לכבוד יום הכלב הבינלאומי – מנשה בטיטו!

יש לכם בבית בעלי חיים מכל הסוגים והמינים? אתם אוהבים אותם? כמובן שכן! אז למה לא לדאוג לכך שהחיים שלהם יהיו מפנקים וסבבה ולספק להם את כל תנאי המחייה הכי טובים שיש! חנות החיות של מנשה בטיטו נוצרה בדיוק בשביל זה, לספק לכם את כל מה שאתם צריכים לחיות המחמד שלכם, הכל תחת קורת גג אחת!

פרסומת

 

לכבוד יום הכלב הבינלאומי – כנסו לאתר שלנו וחפשו במאמרים באתר את המילה "זכית", הצטרפו להגרלה ואולי תזכו ב500 שקלים.

מצאתם את המילה? שלחנו לנו צילום למייל info@batitomenashe.co.il  בצירוף שם מלא ומספר טלפון והיכנסו להגרלה.

חנות החיות של אשקלון והסביבה! "מנשה בטיטו"

רק בחנות החיות של מנשה בטיטו תקבלו מענה מקיף לכל צורכי חיית המחמד שלכם: אוכל, פינוקים, אביזרים וכל מה שצריך לספק לחיית המחמד ולכל סוגי חיות המחמד הקיימות: כלבים, חתולים, אוגרים, ארנבים ננסיים, דגי נוי ועוד! מוזמנים לבקר באתר חנות החיות של מנשה בטיטו ולמצוא את המוצרים ואת הפריטים החדשים ביותר והאיכותיים ביותר בתחום הציוד והאוכל לחיות מחמד מכל הסוגים: אוכל לכלבים וחתולים ברמה הגבוהה ביותר שהכלב והחתול שלכם יאהב באמת, אוכל מזין ובריא, צעצועים לחיות מחמד, מלונות, אקווריומים וכל מיני גאדג'טים והמשחקים הכי חדשים לחיות המחמד! 

חפשו אותנו בגוגל – מנשה בטיטו חנות חיות

"איזה כיף להיות חיית מחמד עם חנות החיות של מנשה בטיטו!"

בחנות הציוד, המזון והחיות של מנשה בטיטו באשקלון תיהנו מחוויית קנייה מקיפה ותוכלו להכיר את כל החידושים והטרנדים האחרונים בתחום החיות ובעלי החיים בישראל! מוזמנים לשתף את הכתבות והמאמרים שלנו ברשתות החברתיות, טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם וכדומה וליהנות מהטבות, קופונים, הנחות ומבצעים על רכישה בחנות החיות באשקלון או דרך האתר. רק בחנות החיות הגדולה והמקיפה ביותר באשקלון, חנות החיות של משה בטיטו! פנקו את בעלי החיים וחיות המחמד שלכם ותנו להם את מה שמגיע להם באמת! 

גם הכלב שלכם האו בן אדם... – חיות החיות של מנשה בטיטו באשקלון

מנשה בטיטו פתח את חנות ציוד חיות המחמד שלו מאהבה לתחום והוא שמח לספק כיום את שירותי הפרימיום הטובים ביותר בעולם הציוד והמזון לחיות מחמד באשקלון והסביבה. מוזמנים להגיע עם ילדיכם, לראות בעלי חיים מסוגים שונים, להתרשם מהמבחר הגדול, מהניקיון והאסתטיות ומי יודע, אולי תתאהבו באיזו חיה קטנה וחמודה או תרצו לפנק את חיית המחמד הקיימת שלכם בבית עם אוכל גורמה לבעלי חיים, צעצוע חדש או כל ציוד אחר המתאים לחיות מחמד ביתיות וכדומה. רק בחנות החיות של מנשה בטיטו תמצאו את כל השירותים במקום אחד: מספרה לכלבים, ייעוץ והתאמה של כלובי תוכים ומלונות לכלבים, הסברים על סוגי החיות וסוגי האוכל המתאימים לכל חיה ועוד!

© adobestock (אילוסטרציה)

מנשה בטיטו גם בפייסבוק 

"טרנד הפינוקים ברמת הפרימיום לבעלי החיים מגיע לישראל" – חנות החיות של מנשה בטיטו

בכל העולם יש פריחה של תחום הציוד והאוכל לבעלי חיים ביתיים. יש היום אפילו ערוצי טלוויזיה לכלבים ואם כבר יש לכם כזה ערוץ פתוח בבית והכלב שלכם צופה בתוכנית הטלוויזיה החביבה עליו בערוץ הטלוויזיה לכלבים, למה שלא יתפנק גם עם איזה חטיף בריאות לכלב, עצם מיוחדת או אוכל בריאות אחר! ככה תוכלו אתה והוא לשבת יחד אחרי העבודה, הוא מול התוכנית שלו ואתה מול המסך שלך וליהנות יחד. בחנות והציוד ומזון החיות של "מנשה בטיטו" תמצאו את המילה האחרונה בתחום ותוכלו לדאוג לכך שחיית המחמד שלכם צורכת את המוצרים הכי בריאים ואיכותיים בשוק!

"מה עדיף לגדל בבית: נחש, אוגר, תוכי או דג?" 

בחנות החיות של מנשה בטיטו תמצאו את כל חיות המחמד הביתיות ואת כל הציוד והאוכל המתאים להן! כל אדם מתחבר לסוג החיה המועדפת עליו וכל חיית מחמד צריכה את סוג המזון והציוד המתאים לה בלבד. בחנות החיות של מנשה בטיטו תמצאו את הציוד הטוב ביותר ואת כל סוגי המזון הכי בריאים לחיות המחמד שלכם. עוד באתר של מנשה תוכלו ליהנות ממידע על גידול בעלי חיים, טיפים לבחירת וגידול חיות מחמד, מאמרים על עולמם של החיות, מה מומלץ לעשות על מנת להבטיח את גדילת חיית המחמד בצורה הטובה ביותר, סוגי חיות מומלצים לגידול ביתי וכל המידע הדרוש לכם על מנת לגדל חיית מחמד בבית בצורה הטובה ביותר עבורכם ועבור ילדיכם!

"חנות חיות המחמד המובילה באשקלון והסביבה" - חנות החיות של מנשה בטיטו

מחקרים רבים מצביעים על הקשר בין אושר לבין גידול חיית מחמד. ידוע שלגדול עם כלב בבית תורם לילד בכל מובן, עוזר לו להתמודד עם פחד מכלבים ובעלי חיים, מסייע לו לפתח חוש אחריות שיתרום לו בהמשך בהפיכתו למבוגר בגידול ילדיו ועוד. ידוע גם המשפט המוכר: " הכלב הוא חברו הטוב של האדם" ובאמת ילדים שיש להם כלב בבית מאושרים יותר והכלב הופך חלק מהמשפחה וממש חבר של הילד לכל עניין ודבר. זה משמעותי מאוד עבור ילדים עם קשיים חברתיים ועצם הימצאות הכלב בבית והעזרה בגידולו על ידי הילד, עוזרים לשיפור הביטחון העצמי של הילד ולתחושת האמפתיות והאחריות של הילד. גם חתולים בבית תורמים לאווירת השמחה בבית וכמובן שחתולים וכלבים הם גם מערכות אבטחה מתקדמות בבתים פרטיים, כאשר הם תורמים להברחת חיות לא רצויות בבית וגם בני אדם לא רצויים...

"עוד לא ביקרתם בחנות חיות המחמד של מנשה בטיטו באשקלון? למה אתם מחכים!" 

בקרו בחנות או באתר, הזמינו מוצרים וקבלו הטבות, הנחות וקופונים משתלמים עבור ציוד, מזון, צעצועים, משחקים ועוד! אנו חיות המחמד הגדולה והמקיפה ביותר באשקלון ובכל אזור הדרום וכל הזמן אנו מביאים דברים חדשים ודואגים לאיכות לפני הכל ברמת הפרימיום, כך שחיות המחמד שלכם ייהנו מהחיים הכי טובים, בריאים ומאושרים שהם יכולים להשיג! שתפו את הכתבה ברשתות החברתיות ותיהנו מהטבות נוספות! נתראה באתר ובחנות!