איך ניתן לחסוך כסף כשמזמינים שירות הדברת מזיקים?. adobestock אילוסטרציה

איך ניתן לחסוך כסף כשמזמינים שירות הדברת מזיקים?

לפני הקיץ כולנו מתחילים להתכונן להגנה מפני מזיקים. אך לעיתים אנחנו מוצאים את עצמנו מזמינים מדביר שנה אחרי שנה והסכומים רק הולכים וגדלים. עם זאת, אתם לא חייבים לשלם הרבה על הדברה מקצועית ובמיוחד לא כל שנה. חברת קסם הדברות הינה חברה מקצועית להדברה אשר מעניקה שירותי הדברה בפריסה ארצית, בחירה נכונה יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף

פרסומת

מתי נכון להזמין מדביר?

כפי שהתחלנו, המזיקים מגיעים בעיקר עם תחילת הקיץ, אבל זה לאו דווקא מחייב אותנו להזמין מדביר בתקופה הזאת. כאשר מדובר על בניין משותף עם וועד בית תקין, ההזמנה באמת תהיה כאשר מזג האוויר מתחיל להתחמם. עם זאת, תחום ההדברה הוא מאוד רחב ולאו דווקא תמיד מדובר על ג'וקים. לפעמים הבעיה היא עם מכרסמים, יתושים וכן הלאה. הדברה צריכה להיות כאשר אנחנו מתחילים לראות שינוי כלשהו או סימנים מקדימים לכך שיש לנו מזיקים בבית. לדוגמא, כאשר אנחנו רואים עקבות, גללים קטנים או מרגישים שאנחנו מתגרדים כל הלילה. ככל שנזמין מדביר מוקדם יותר ככה ההדברה תהיה פחות מורכבת וככה תחסכו יותר כסף עבור השירות.

איך תחסכו בהוצאות עתידיות?

בחירה מקצועית - כאשר אנחנו בוחרים מדביר מקצועי אנחנו לא רק נהנים מהדברה איכותית, אלא גם מהדברה לתוקף ארוך. מדביר מקצועי יודע להתאים את הזן המדויק של החרק ומהו המינון הנכון ביותר כדי למנוע ממנו להתרבות. כאשר מדובר על מדבירים חאפרים, אנחנו יכולים לראות שימוש לא נכון בחומרים, ערבוב לא מדויק ומינון שגוי. גם אופן השימוש של המדביר בחומר משפיע על המחיר, ככל שהוא מוציא יותר ככה אתם משלמים עוד. לכן, בחירה חכמה כמו חברת קסם הדברות יכולה להועיל לכם מבחינה כספית.

© adobestock אילוסטרציה

אחריות - כדי שלא תצטרכו לבזבז כסף כל כמה חודשים על הדברה, צרו קשר עם חברה שמעניקה לכם אחריות על העבודה שלה. חברת קסם הדברות מעניקה לכל לקוח אחריות על העבודה ולכן, ברגע בו ההדברה לא הצליחה במאת האחוזים, יגיע מדביר מטעמנו ללא תשלום.

התנהלות נכונה לאחר ההדברה

מלבד לכך שאנחנו רוצים לחסוך בכסף, לנו יש השפעה רבה על איכות ההדברה. מזיקים מגיעים אליכם לבית מכל מיני סיבות, בין אם מדובר על יונים אם ג'וקים. מזיקים לרוב נמשכים למקומות שנראים להם נטושים ומוזנחים. לדוגמא, אם יש לכם חצר, כאשר הדשא גבוה הסיכוי למזיקים גבוה יותר. כאשר יש לכם מרפסת שירות ללא שימוש בכלל, היונים יגיעו לשם בימי החורף כדי להגן על עצמן. חברת קסם הדברות, מלבד להדברה מקצועית היא גם תעניק לכם טיפים להתנהלות נכונה לאחר ההדברה. מספר שעות לאחר ההדברה אסור לשהות במקום, אלא אם כן מדובר על חומרים אורגניים.