אוכל חתולים. adobestock (אילוסטרציה)

אוכל חתולים

הבאתם גור חדש הביתה? נפלא! אימוץ חתול הוא חוויה נפלאה, הן להורים והן לילדים. אך עם שלל היתרונות הטמונים בכך יש לדאוג לכוחו וגמישותו של החתול שלכם, וכאן נכנס לתמונה המזון אותו הוא צורך. על אוכל חתולים, במאמר הבא!

פרסומת

סוגי המזון

מזון לחתולים נחלק לשלוש קטגוריות עיקריות:

אולטרה פרימיום

סדרת האולטרה פרימיום לחתולים הינה הסדרה האיכותית ביותר למזון חתולים. מוצרי המזון של אולטרה פרימיום מיוצרים על פי התקנים המוקפדים של ארצות הברית בשילוב תו התקן האמריקאי לרמת המזון ואיכותו.

סופר פרימיום

טווח מוצרי הסופר פרימיום הינו הרחב ביותר בהשוואה לטווח מוצרי הפרימיום או האולטרה פרימיום. רוב החתולים צורכים מזון אולטרה פרימיום אשר רואה בשומן וחלבון מרכיבים חשובים ומשמעותיים, תוך שימת דגש על איכותם, כך למשל הבשר יהיה אמיתי ולא כתוצרי לוואי המתקבלים מהחי.

פרימיום 

מזון פרימיום לחתולים הוא מזון העשוי מרכיבים איכותיים בעלי עושר תזונתי. וטרינרים מקצועיים ממליצים להשתמש במזון פרימיום לכל סוגי החתולים בכל שלב חיים בו הם מצויים. אם אתם אוהבים את חיית המחמד שלכם כנראה שבריאותה ואיכות חייה חשובים לכם במיוחד, ולצורך כך תזונה מותאמת ואיכותית באמת חשובה ואף הכרחית. תזונה כזו אמורה לספק לחתול שלכם את כל הערכים התזונתיים הנדרשים, כמו חלבונים מהחי, חומצות אמינו ושומנים החשובים במיוחד ליצירת אנרגיה. חתולים שאינם צורכים מזון איכותי דיו עלולים שלא לקבל בכמות מספקת את הרכיבים התזונתיים הדרושים להם לתפקוד תקין, ואז אל תתפלאו למה אתם מבקרים אצל הוטרינר לעיתים קרובות ותוהים לעצמכם, מה קרה לחיית המחמד האהובה שלכם, כי הכל מתחיל ונגמר בתזונה. 

אל תשכחו שטבעו של כל חתול הוא קרניבור, ולכן חשוב מאוד לשים לב שהמזון אותו אתם רוכשים עבור איכותי מספיק ומכיל כמות מספקת של חלבונים. 

© adobestock (אילוסטרציה)

מזון תואם גיל

בכל קטגוריית משלושת הקטגוריות המרכזיות לסוגי האוכל כוללת גם סוגי מזון מסוימים לכל שלב חיים. כך למשל, במידה והחתול שלכם עודנו גור, דהיינו, גילו אינו עול על חצי שנה, כמות הקלוריות אותם מכיל סוג המזון שלו יהיו רבות יותר בהשוואה לכמות הקלוריות הנדרשת לחתולים בשלבי חיים אחרים. כמו כן, במזונות לשלב חיים זה מושם דגש על כמות גבוהה של ויטמינים ומינירליים, שכן הם מצויים בתהליך ההתפתחות, וללא צריכת מזון מתאים, תהליך ההתפתחות עלול שלא להיות מיטבי ולגרור בעיות בהמשך שנות החיים שלו.

אך אם החתול שלכם כבר נחשב 'בוגר', מעל גיל חצי שנה, הרכב התזונה שלו יהיה מעט שונה ויכלול בעיקר פחמימות, חלבונים, נוגדי חמצון וויטמנים. חתול בגיל 7 ומעלה נחשב כבר חתול מבוגר, ובבחירת מזון לחתול בשלב חיים זה נדרש מבעליו להפעיל שיקול דעת בהלימה להעדפותיו ולמצבו הרפואי. בהשוואה לגור, חתול מבוגר אינו צריך כמות גבוהה של קלוריות ושומנים, שכן רמת האנרגיה אותה הוא מוציא פחותה הרבה יותר מהאנרגיה אותה מוציא חתול גור או בוגר.

Animal shop- כל מה שהחתול שלך צריך במקום אחד!

בין אם החתול שלכם גור, בוגר או מבוגר, ב Animal shop -תוכלו למצוא מגוון עצום של מזונות חתולים משובחים ואיכותיים, ממיטב המותגים הנבחרים ברחבי העולם. Animal shop רואה בבריאות החתול חשיבות עליונה, ולכן נוקטת בהקפדה יתרה על מכירת מוצרים בעלי עושר תזונתי במחירים משתלמים ביותר!

אוכל חתולים איכותי חשוב והכרחי עד מאוד בכדי למנוע בעיות בריאות. כשהתזונה כוללת את כלל הרכיבים הדרושים לחתול, בכמות ובאיכות המותאמת לשלב החיים בו הוא מצוי, הסיכוי לפתח בעיות בריאות קטן באופן משמעותי בהשוואה לתזונה שאינה איכותית דיו ושאינה תואמת גיל. בעלי חתולים שאינם מקפידים על בחירת מזון איכותי, מספק ותואם גיל מוצאים את עצמם בדרך כלל מבקרים פעמים רבות יותר אצל וטרינרים, חסכו זאת לעצמיכם וחשבו קדימה, המזון, הוא המפתח להכל!

ב Animal shopתוכלו למצוא מגוון סוגי מזונות עבור החתול שלכם: מזון יבש לחתול, אוכל לחתולים כשר לפסח, מזון לחתולי רחוב, אוכל רפואי לחתול, שימורים לחתול, מעדנים לחתול, אוכל טבעי לחתולים, חטיפים לחתול, פאוץ' רוטב לחתוך ואף תחליף חלב לגורי חתולים. 

קליל אחד ואיכות החיים הן שלכם והן של חיית המחמד שלכם משתפרת פלאים.