הבחינה באנגלית דלפה - ותתקיים בשאלון חלופי.

הבחינה באנגלית דלפה - ותתקיים בשאלון חלופי

אתר Ynet מדווח: שוב בחינת בגרות דולפת, והפעם הדבר מתברר כשעתיים לפני הבחינה שתתקיים בשעה 17:00. מפרטים שהגיעו לידי ynet עולה כי נוסח הבחינה דלף בצילומי מסך בוואטסאפ לתלמידים באזור המשולש. במשרד החינוך אישרו כי זו הבחינה שמתקיימת היום

מחדל הדלפות בחינות הבגרות נמשך: מבחן הבגרות באנגלית שאמור להתקיים בשעה 17:00 הערב (יום ב') הודלף לכמה תלמידים באזור המשולש. לידי ynet הגיעו תמונות מהבחינה שהופצו בוואטסאפ בין תלמידים. התמונות טושטשו.  

אתמול השתתפו עשרות תלמידים בהפגנה מול משרדי משרד החינוך בנצרת עילית במחאה על הדלפת הבגרות בעברית במגזר הערבי וביטול המבחן. הם קראו לחפש על פתרונות. גם צעקו ואמרו " די להדלפות אתם הורסים את העתיד שלנו".

אחד התלמידים אמר: "לא יכול להיות כל מה שקורה. אני מאשים את משרד החינוך בכל אירועי הדלפת מבחני הבגרות. לצערי הם מזלזלים בעניין ונותנים אור ירוק להמשיך בהדלפה. אם המצב יישאר כמו שהוא, נהיה במצוקה רצינית".

עם זאת, משרד החינוך הודיע כי בחינות הבגרות באנגלית שהיו אמורות להתקיים בשעה 16:54 יתקיימו כסדרן אך עם שאלונים חלופיים. זאת בעקבות הפרסום ב-ynet על הדלפת שאלוני הבחינות.

 

 

תגובות