סימני החורף: גל הפסקות חשמל ברחבי הארץ . קר בחוץ. צילום: דביר גיחז

סימני החורף: גל הפסקות חשמל ברחבי הארץ

מזג האוויר הסוער הוביל לשימוש שיא של חשמל על ידי אזרחי המדינה. כתוצאה מכך, דווחו למערכת "פרוגי" הפסקות חשמל בכל רחבי הארץ. המענה הקולי של חברת החשמל: "הפסקות החשמל בעיקר באזור השרון"

הערב (א') חוו בבתים רבים באזור השרון והמרכז, הפסקות חשמל שנוצרו כתוצאה מעומס כבד של שימוש במוצרי חשמל "זוללי חשמל" כמו מכונות כביסה, תנורי חימום ומזגנים. במוקד של חברת החשמל סיפרו על צריכת שיא של 11 מגה וואט הערב.

בכפר סבא והרצליה נפל החשמל במספר מוקדים לפני כשלוש שעות וטרם חזר החשמל: "אין לנו חשמל כבר שלוש שעות", מספר יאיר בן ה-16 מכפר סבא ומוסיף: "הייתי באמצע צפייה בטלוויזיה והמזגן בחדר דלק ואז פתאום הכל נכבה, הסתכלתי החוצה וראיתי שגם הבתים האחרים ברחוב ללא חשמל. מאז ועד עכשיו אנחנו נמצאים בבית בחושך וממש קר".

גם בעיר מודיעין נפל החשמל בשעות אחרי הצהריים במספר שכונות בעיר: "החשמל פתאום נפל ואחרי חצי שעה חזר והמקרר שלי הפסיק לעבוד", מספרת שיר בת ה-17 ממודיעין. לדבריה, נפילת החשמל גרמה לנזק למקרר הביתי ומחקה לה עבודה חשובה במחשב: "הייתי באמצע כתיבת עבודת חקר לבגרות והפסקת החשמל הפסיקה לי את העבודה באמצע, ואיבדתי את כל עשרים העמודים שכתבתי היום".

במוקד הטלפוני 103, של חברת החשמל נמסר כי "יש הפסקות חשמל ברחבי הארץ, בייחוד באזור השרון בגלל מזג האוויר".

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות