בואו לתרום: מבצעי תרומת שיער לחולי סרטן ברחבי הארץ. באדיבות תיכון "חדש". עיצוב: שגיא גליקס

בואו לתרום: מבצעי תרומת שיער לחולי סרטן ברחבי הארץ

בימים הקרובים יתקיימו מבצעים לתרומות שיער למען חולי סרטן במגוון מקומות ברחבי הארץ. בתיכון "חדש" בהרצליה, יתקיים המבצע על ידי מועצת הנוער. "אנחנו מקווים שיום ההתרמה יהיה מקור השראה גם לבתי ספר אחרים"

תיכון חדש הרצליה מזמין אתכם לעשות פלא: עמותת פלא היא עמותה אשר מעניקה בחינם פאות לנשים חולות סרטן שעוברות טיפולי כימותרפיה קשים והשיער שלהן נושר. היום (30.5), ייערך יום התרמה למען חולי סרטן שהוקם ביחד עם העמותה ומוצעת התלמידים של בית הספר. 

במהלך יום ההתרמה יהיו ספרים שבאים בהתנדבות מלאה על מנת לספר בנות ובנים שיהיו מוכנים לתרום את שיערם למען חולי הסרטן. "הרעיון הגיע ממועצת התלמידים של תיכון חדש הרצליה, ויצא לפועל על ידי תהילה ויסברג מעמותת פלא ועל ידי יו"ר המועצה. העבודה על המבצע הייתה נעימה וכיפית, המועצה שיתפה פעולה עם הנהלת בית הספר.  ולאחר רעיון מגובש, פנינו אל עמותת פל"א שהסכימו לעשות את היום הזה איתנו, אנחנו מקווים שיום ההתרמה יהיה מקור השראה גם לבתי ספר אחרים, שיקחו על עצמם לעשות פעולות כאלו ואחרות", מספר לנו רפאל סבן תלמיד בתיכון "חדש".

© באדיבות תיכון "חדש". עיצוב: שגיא גליקס

גם בנס ציונה ייערך ביום רביעי (1.6) ערב התרמה לחולי הסרטן, זו כבר שנה שלישית שהפרויקט הזה רץ בעיר. בכל שנה מקימים בבית הספר דוכנים על ידי גני ילדים, בתי הספר ותנועות הנוער השונות בהם מוכרים מזון, תכשיטים וכל מיני דברים קטנים. כל ההכנסות הולכות לעמותת "זיכרון מנחם". בנוסף גם לאירוע זה מביאים ספרים אשר מספרים בהתנדבות בנים ובנות המעוניינים לתרום את שיערם למען אנשים חולי סרטן.

תגובות