תיעוד: תלמידים השליכו כיסאות בבי"ס, מורה נפצע. צילום מסך מהסרטון

תיעוד: תלמידים השליכו כיסאות בבי"ס, מורה נפצע

אלימות קשה, בתוך בית הספר: בערערה שבנגב השתתפו עשרות תלמידים בקטטה אלימה, זרקו כיסאות לכל עבר וקיללו. מורה נפצע קל כשניסה להפריד. הרקע: סכסוך בין שתי משפחות

בית הספר הפך לשדה קרב: קטטה פרצה בין שתי קבוצות של תלמידים בבית ספר בערערה שבנגב (ערוער). עשרות תלמידים השליכו כיסאות לכל עבר וקיללו. מורה שניסה להפריד בין הצדדים הנצים נפצע קל בפניו. סרטון תיעד את הקטטה האלימה בתוך בית הספר.

 

צוות המורים וההנהלה התקשו להשתלט על הנערים המתפרעים ולבית הספר הגיעו נכבדי היישוב במטרה להשיב את השקט. יחד איתם הגיעו גם כוחות משטרה, שהוזעקו לאחר דיווח למוקד 100 על הקטטה. מהמשטרה נמסר כי השוטרים שהוקפצו לבית הספר פתחו פתחו בסריקות לאיתור זירת הקטטה ובמקביל חוקר נשלח לבית החולים על מנת לגבות עדות מהמורה שנפצע.

גורם חינוכי אמר ל-ynet: "זה היה מאוד חמור. מזל שזה לא הסתיים באסון. ככל הנראה הרקע לאירוע הוא סכסוך בין שתי משפחות. לצערי, הסכסוך הזה עבר לבית הספר".

אחד התלמידים אמר: "לא ציפינו שבית הספר יהפוך לזירה של קטטה כל כך אלימה. אנחנו דורשים להעניש את התלמידים האחראים, תלמידים כאלה פוגעים בנו והמקום שלהם לא צריך להיות אצלנו. צריך לחנך אותם קודם איך להתנהג בבית ספר ומחוץ לבית הספר. הרבה תלמידים צעקו ופחד, ונרגענו רק לאחר שהרגיעו את הרוחות בין הצדדים. הרבה תלמידים גם חוששים לחזור מחר לבית הספר כי הם לא יודעים אם האירוע הזה יחזור על עצמו שוב".

תגובות