נוסעת תקפה מילולית חיילים באוטובוס . הנוסעת באוטובוס. צילום: אדווה

נוסעת תקפה מילולית חיילים באוטובוס

בלעדי: דרמה התרחשה באוטובוס שיצא מהעיר מודיעין לכיוון תל אביב. נוסעת השתלחה בחיילים שישבו בו ואמרה: "אתם גוזלים לאזרחים מקומות ישיבה ולא משלמים". חיילת: "בושה שיש אזרחים כאלו"

 

איך הייתם מגיבים אם לאוטובוס בו אתם יושבים הייתה עולה נוסעת שמקללת ומשמיצה את חיילי צה"ל? סביר להניח שאם הייתם עליו הייתם מתרגזים ישר, אבל כנראה שאת נוסעי האוטובוס שיצא הבוקר (ג') ממודיעין לתל אביב ההתבטאויות של אישה בשנות ה-60 לחייה כלפי חיילי צה"ל, קצת פחות עניינו.

 

לדברי אדווה, חיילת בת 20 מהעיר מודיעין, הנוסעת הרגזנית עלתה על האוטובוס בו ישבו כשישה חיילים: "אני והחיילת שלפניי שמנו את התיק שלנו על המושב ליד, וכשהנוסעת חיפשה מקום הצעתי לה לשבת ליידי, אבל אז היא התחילה להתנפל עליי ועל שאר החיילים באוטובוס". אדווה סיפרה ל"פרוגי" שהנוסעת החלה לצעוק אמירות כמו: "כולכם החיילים גוזלים מקומות לאזרחים, אתם בכלל לא משלמים על הנסיעה באוטובוס".

 

אדווה שהחלה להתווכח עם הנוסעת עוררה את זעמם של החיילים הנוספים באוטובוס שביקשו מהנוסעת להירגע, אך זו המשיכה לצעוק ולקלל ואמרה: "כולכם החיילים אנשים מקולקלים וחצופים ואתם גונבים לנו את המקום. אתם גנבים".

 

לדברי אלעד, חייל בן 19 ממודיעין, העובדה שאף אחד מהנוסעים לא התערב בעניין, איכזבה מאוד: "חבל שאף אחד לא יצא להגנת החיילים. ציפיתי מאזרחים שהילדים שלהם משרתים בצבא לקום ולהשתיק את הגברת החצופה. 

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות