ראשון לציון: יצאו לסרט, חזרו בלי האייפון . הלך האיפון. צילום: אתר רשמי

ראשון לציון: יצאו לסרט, חזרו בלי האייפון

חמישה נערים מאזור המרכז שהחליטו לצאת לבלות במתחם הסרטים בראשון לציון, הספיקו לצפות באחד הסרטים החדשים אך עם היציאה ממנו הם נקלעו לסרט אימה כשרעולי פנים שדדו את הסמארטפונים שלהם

את היציאה לסרט הזה, חמשת החברים מראשון לציון לא ישכחו בקרוב. החמישה יצאו למתחם הסרטים בראשון לציון ביום שלישי השבוע. לאחר שיצאו מהסרט, הותקפו על ידי שני עבריינים רעולי פנים שדרשו מהם את מכשירי הסלולר.

מיוחד: קבלו טיפים כיצד לשמור על מכשיר האייפון שלכם

הנערים שחששו לחייהם מיהרו להוציא מכיסם את הסמארטפונים שלהם ומסרו אותם לשודדים. לדברי הנערים, השניים היו עם כיסוי פנים בצבע שחור שלא איפשר להם לזהות אותם. 

מיד לאחר שנשדדו, צרחו הגנבים על הנערים שיברחו, אלו ברחו ומיהרו לגשת במונית לתחנת המשטרה בראשון לציון ולהגיש תלונה כנגד הגנבים. נכון למועד עדכון הכתבה, המכשירים עדיין לא נמצאו. 

כזכור, בעיר מודיעין דווחו בחודש ינואר האחרון למעלה מחמישה מקרים של חטיפת מכשירי אייפון מקטינים וצעירים לתחנת המשטרה המקומית. בכולם, שיטת חטיפת המכשיר הייתה דומה: הגנב עוקב אחרי בעל המכשיר ובסמטה חשוכה, או סמוך לכניסה לבניין המגורים הוא תופס את הקורבן מאחור, מצמיד אליו חפץ חד או אבן וחוטף את המכשיר מידו של הקורבן.

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות