האם נזכה לראות בקרוב חרדים עם לפטופים?. בלי אייפון בישיבה? צילום: פייסבוק

האם נזכה לראות בקרוב חרדים עם לפטופים?

העולם החרדי ממשיך להתקדם מבחינה טכנולוגית: חברת תקשורת חדשה מציעה לגולשים החרדים מחשב נייד ומודם סלולרי "כשרים למהדרין". אז האם בקרוב נזכה לראות אותם עם לפטופים באוטובוס?

בשורה בעולם החרדי: חברת תקשורת חדשה מציעה לגולשים שאינם יכולים לצפות ב"תועבה", מודם סלולרי (נט סטיק) שמאפשר גלישה "כשרה" אך ורק לאתרים שאינם כוללים תוכן בוטה, לצד הסתרת הפרסומות שאינן הולמות לגולש החרדי. 

ההתפתחות הטכנולוגית הביאה עימה חידושים ופתרונות טכנולוגיים רבים לשם התאמת המודרניזציה לצרכנים בעולם החרדי. בין הפיתוחים בשנים האחרונות ניתן למצוא את הטלפון הנייד הכשר למהדרין של חלק מחברות הסלולר הגדולות. עוד ניתן למצוא את ספקיות האינטרנט לבית שמאפשרות את חסימת כל התכנים שאינם הולמים לגולשים החרדים, וחלקן אף מאפשרות גלישה אך ורק לפורטל שמפוקח במשך 24 שעות ביממה על ידי אנשי תוכן חרדים והגישה אליו בשבת חסומה. 

עם הפיתוחים והחידושים, הודיעה לאחרונה חברת תקשורת ישראלית, על שירות חדש של מודם סלולרי "כשר למהדרין" בעלות של מאה שקל בחודש. המודם מגיע יחד עם מחשב נייד של חברת Asus בהחזר כספי מלא. הפיתוח מאפשר כאמור, מספר דרגות של "סינון" בהתאם לבקשת הצרכן. 

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות