אמ;לק אירועי השבוע: רצח בנתניה ושערורייה מבית קירל. צילום: shutterstock

אמ;לק אירועי השבוע: רצח בנתניה ושערורייה מבית קירל

אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע בשביל שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

עונש המאסר של אלאור אזריה נדחה

בית הדין הצבאי לערעורים החליט בשבוע האחרון שהחייל היורה, אלאור אזריה, לא ייכנס לכלא ביום ראשון הקרוב ויחל לרצות את עונש המאסר שלו שימשך שנה וחצי. מועד ביצוע עונש המעסר בפועל נדחה עד להכרעת הערעור.

© מוטי קמחי

חשש בצה"ל: חמאס מתכנן פעולת טרור נגד ישראל

מערכת הביטחון חוששת מכך שבמלחמה הבאה חמאס ינסה להפתיע את כוחות צה"ל בקו הגבול שבין ישראל לבין עזה. לפי ההשערות, פלוגות שלמות של הכוח הצבאי של החמאס, "נוחבה" יהיו חמושים בנק ויסתערו על יישובים ומוצבי צה"ל, וכן יחדרו לשדרות למסע הרג כפי שניסו במבצע צוק איתן שהתרחש בשנת 2014.

רצח כפול בנתניה

השבוע נרצחו שני צעירים, אביב בוארון ורון יעקב, בני 19, בבית משפחת פארחן בנתניה. על פי הערכת המשטרה, הירי התרחש במהלך אירוע ביתי, שבו נכחו כ-200 בני משפחה וחברים. על פי השערות, הירי נועד לחסל את האחים יוני ודורי פרחאן בעקבות מריבה עם אחד מהאורחים. זהותו של היורה טרם ידועה, אך המאמצים לאיתורו נמשכים.

© shutterstock

האיום הישראלי: רובוט שיוכל לחסל את ראשי חמאס ומנהיג חיזבאללה

איוב קרא, המכהן כשר ללא תיק, דיבר בשבת שחלפה באירוע "שבתרבות" שנערך בבאר שבע על רובוט חזק במיוחד שיחסל את ראשי חמאס ואת מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה. השר טען כי ההיתרון העיקרי של הרובוט טמון במניעת סיכון של חיילים, אך לדבריו הוא אינו יכול לחשוף את מקור המידע שלו. אנחנו מקווים שזהו סיפור פנטזיה שעלה על רוחו ושלא יתברר לנו פתאום שהשר החדש חשף סוד מדינה.

שערורייה נוספת מבית נועה קירל

משרד החינוך החליט כי הקליפים של כוכבת הילדים והנוער ייחסמו לצפייה במחשבים וברשת האלחוטית של בתי הספר היסודיים, בשל היותם פרובוקטיביים ובעלי אופי מיני. החסימה תתבצע על ידי מערכת לסינון תכנים לא ראויים במערכת החינוך. יש לציין כי נועה קירל היא לא הכוכבת היחידה שנפתלי בנט החליט לפסול את התכנים שלה, היא נמצאת באותה השורה עם ביונסה וקים קרדשיאן, אשר חלק מהחומרים שקשורים אליהן נפסלו גם כן.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות