חשש לחייו של אמיר פרישר גוטמן לאחר שטבע בים. צילום: ענת מוסברג

חשש לחייו של אמיר פרישר גוטמן לאחר שטבע בים

הזמר נכנס לשחות בים ליד עתלית עם אחייניתו וחברת משפחה. גל סחף אותם וגולשים חילצו את השתיים. פרישר גוטמן פונה לרמב"ם תוך פעולות החייאה, ללא דופק וללא נשימה. אשתקד עלה גוטמן לכותרות כשבתום חודשים של טיפולי כימותרפיה התברר שאבחונו כחולה סרטן היה שגוי

דרמה בחוף ליד עתלית: הזמר אמיר פרישר גוטמן טבע בצהריים (שבת) כשהיה בתוך הים עם אחייניתו וחברת משפחה, והוא פונה במצב קשה עם חשש לחייו לבית החולים רמב"ם בחיפה. פרישר גוטמן, בן 41, פונה ללא דופק וללא נשימה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בתחילה דיווחה המשטרה כי הזמר נכנס לים כדי לסייע לאחייניתו משום שנקלעה למצוקה ואז טבע, אבל בהמשך נמסר כי השתלשלות העניינים הייתה אחרת: הוא שהה במים עם האחיינית וחברת המשפחה, ושלושתם נקלעו למצוקה כשגל סחף אותם. חבורת גולשים הצליחה להציל את הבנות - אבל הוא אותר רק אחר כך ונמשה מהמים.

מימי מחלתו של גוטמן
מימי מחלתו של גוטמן © אינסטגרם

אנשי מד"א התקשו לפנות את פרישר גוטמן לניידת טיפול נמרץ בגלל החשש שהניידת תשקע בחוף, ולעזרתם נחלץ רכב אזרחי. הפראמדיקים של מד"א אסף דיין ומרק קוזמנקוב סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על בחוף על קו המים גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. אנשים שהיו על החוף משו אותו מהמים והחלו לבצע פעולות החייאה בסיסיות.

"הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים הנשמה, מתן שוקים חשמליים וטיפול תרופתי. לאחר טיפול בשטח העלנו אותו ליחידת טיפול נמרץ ופינינו תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים, שם הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו".

 

תגובות