תופעה: נתקעים בתא המטען באוטובוס. אילוסטרציה, לאוטובוס בתמונה אין קשר לנאמר בכתבה.

תופעה: נתקעים בתא המטען באוטובוס

יותר ויותר סיפורים על נוסעים שנתקעו בתא המטען של האוטובוס בזמן שניסו להוציא את התיק נשמעו לאחרונה. למערכת "פרוגי" הגיעה עדות מנערה שעברה חוויה דומה בשבוע שעבר. אז איך דואגים שלנו זה לא יקרה?

איך הייתם מרגישים אם הייתם ננעלים בתא המטען של האוטובוס וזה היה מתחיל לנסוע? את החוויה הזו עברה מאיה (שם בדוי) בת ה-17, תלמידת תיכון מראשון לציון. זו נסעה לקרובי משפחה בצפון הארץ במהלך חג הפסח וכשהגיעה לעיר היעד ירדה מהאוטובוס לעבר תא המטען.

כשבאה להוציא את התיק, גילתה מאיה כי התיק נדחס עמוק בתוך תא המטען: "היו המון נוסעים באותו הקו וכנראה שהם דחפו את התיק יותר פנימה, אז כדי להוציא אותו הייתי חייבת להיכנס לתוך תא המטען", היא נזכרת.

מאיה רכנה פנימה לתוך תא המטען כדי להוציא את התיק ואז קרה הסיוט הנורא מכל בשעה שמאיה הייתה עם כל גופה בתוך תא המטען. האוטובוס החל לנסוע ודלת תא המטען נסגרה. מאיה החלה לצרוח ובזכות תושייה של נוסעת שעמדה בתחנת האוטובוס, מאיה ניצלה מחוויה בהחלט לא נעימה.

"למזלי היא הייתה שם, רצה אל הנהג ודפקה לו על הדלת שיעצור", סיפרה ל"פרוגי" מאיה שבאותה העת הייתה בסערת רגשות והחלה לצרוח ולבכות: "כשהאוטובוס נעצר ותא המטען נפתח, חזרה לי הנשימה ובכיתי מרוב התרגשות".

הסיפור של מאיה חוזר על סיפורים דומים שקרו בשנה האחרונה בקווי אוטובוס בכל רחבי הארץ. לדברי אמיר, נהג אוטובוס בחברת אוטובוסים בינעירונית, על הנוסעים לנקוט במספר צעדים של זהירות: "אם הנוסע שם לב שהתיק שלו נמצא עמוק בתוך תא המטען, הוא חייב לדווח לנהג שהוא נכנס פנימה כדי להוציא את התיק. הנהג לא יכול לראות שיש נוסע בתוך התא מטען. שדה הראייה שלו מוגבל".

לנוסעים שכן נתקעו בתא המטען ממליץ אמיר לשמור על קור רוח: "ברגע שזה קורה, מרימים טלפון למשטרה או לחברת האוטובוסים עליה עליתם ומדווחים על המקרה. בתוך דקות אחדות יאותר הנהג ותחולצו מתא המטען בשלום.

תגובות