ראשון לציון: מקרה נוסף של חטיפת אייפון . מערכת

ראשון לציון: מקרה נוסף של חטיפת אייפון

שבועיים לאחר שנערים שבילו במתחם הסרטים בעיר הותקפו בידי רעולי פנים ששדדו מהם את האייפונים, ארע מקרה דומה לצעיר בן 14 באזור התעשיה: "הוא בעט בי, גנב את המכשיר ואיים שידקור אותי", סיפר

מסוכן להסתובב בראשון לציון עם סמארטפון בכיס. במוצאי שבת האחרון, הגיע תורו של נער בן 14 מהעיר, ליפול קורבן לגנבי ה"אייפונים" שהחלו לצוץ כפטריות לאחר הגשם לאחרונה.

הנער סיפר כי במוצאי שבת האחרון, בשעה שתיים לפנות בוקר צעד יחד עם שתי ידידות באזור התעשייה הישן. לדבריו, במהלך ההליכה פנה אל הנער גבר שביקש ממנו שיחת טלפון קצרה. הנער בא להוציא את הסמארטפון שלו מסוג "אייפון 4 מהכיס וברגע שמסר אותו לבחור, זה בעט בו וכתוצאה מכך הנער נפל.

"אחרי שנפלתי הוא איים שידקור אותי", סיפר בתחנת המשטרה הנער שהיה מבוהל באותה העת. לדבריו, הוא אחז חפץ חשוד ביד. ניידות המשטרה שהגיעו למקום לא הצליחו לאתר את החשוד שכבר הספיק להימלט מהמקום. 

כזכור, לפני כשבועיים ארע מקרה נוסף של שדידת אייפון בראשון לציון, כשכמה חברים שיצאו ממתחם הסרטים בעיר, נשדדו על ידי שני רעולי פנים. העבריינים איימו על הנערים שאם לא יביאו להם את הסמארפטונים מהכיסים, הם ייפגעו. הנערים שחששו לחייהם מיהרו לחלץ מכיסיהם את הסמארטפונים.  

תגובות