בשורה משמחת: שיפור ניכר במצבה של שלומית מלכה. צילום מסך מהאינסטגרם

בשורה משמחת: שיפור ניכר במצבה של שלומית מלכה

אחרי שהחליקה אתמול מהקורקינט החשמלי עליו רכבה ונפלה ונחבלה ופונתה לבית החולים במצב קשה כשהיא מורמת ומונשמת, חל הבוקר שיפור במצבה של שלומית מלכה. כל הפרטים ותגובתם של הדוגמנית הפצועה ושל בעלה יהודה לוי

אתמול (א') בשעות הבוקר המוקדמות רכבה הדוגמנית הבינלאומית והמנחה, שלומית מלכה, ברחוב רוטשילד בתל אביב. היא הייתה בדרכה ליום פינוק יחד עם חברותיה הטובות עמית פרקש, יערה בנבנישתי, שביט ויזל, ודר זוזובסקי שארגנה את ה"יום בנות" שהיה אמור לכלול מניקור-פדיקור, איפור ונשנושים לקראת אירוע השקת הבושם החדש שלה "NYLon" בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, אך במהלך הרכיבה התרחש האירוע המצער שקטע את החגיגה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:
 

בעת שרכבה על הקורקינט החשמלי שלה החליקה מלכה, נפלה ונחבלה בראשה ובגפיים, וזאת כנראה בעקבות מערכת ההשקייה שהייתה באותו מוקד התאונה, שהביאה להצפת מסלול הרכיבה ולהחלקה. הדוגמנית הפצועה פונתה לבית החולים איכילוב כשהיא מורדמת ומונשמת, במצב לא יציב המוגדר כקשה. אך מהר מאוד נודע כי לא נשקפת לה סכנת חיים. יהודה לוי, בתגובה ראשונה למקרה המצער מסר אתמול הודעת תקווה, ואמר:" אני רק רוצה לראות את שלומית מחייכת ועומדת על הרגליים״.

 

The Shlomobile 🚴🏻‍♀️

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

הבוקר (ב') חל שיפור ניכר במצבה של הכוכבת: היא התעוררה, ומצבה מוגדר כעת כקל, והיא אף צפויה להשתחרר היום מטיפול נמרץ.

ד"ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי, מסר כי: "חל שיפור ניכר במצבה של מלכה. הבוקר הצלחנו להעיר אותה והיא כעת בהכרה מלאה, נושמת באופן עצמוני ומתקשרת עם הצוות הרפואי והסיעודי ועם בני משפחתה ששוהים לצידה. מצבה של שלומית מוגדר כעת קל והיא צפויה להשתחרר מהיחידה לטיפול נמרץ במהלך היום".

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

היום, כשהיא מתאוששת מהתאונה, מסרה שלומית מלכה תגובה ראשונה ואמרה "זה מרגש", וזאת לאחר ששמעה על העניין הרב שעורר מצבה הרפואי בציבור הרחב. לקרוביה שפקדו את בית החולים אמרה המתאוששת הנרגשת "תודה על התמיכה".

כזכור, מלכה נישאה לפני כחודשיים לשחקן והדוגמן האהוב, יהודה לוי, בחתונה חלומית שנמשכה כמה ימים, ואליה הגיעו משפחה, חברים, וסלבס רבים. הבוקר, אמר השחקן כי: "שלומית ערה, חזקה וכבר מתלוצצת עם רופאיה". עוד הוסיף לוי כי: "האהבה והאנרגיה של עם ישראל עבדו. הרגשנו את עוצמת האהבה, ברגעים האלה אני כל כך גאה בעם שלנו ואנחנו אוהבים אתכם".

 

My husband

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

אנו מאחלים למלכה החלמה מהירה!

תגובות