שוב הפעם: צעירה בתא המטען של אוטובוס. אוטובוס של חברת קונקס. צילום: ארכיון פרוגי

שוב הפעם: צעירה בתא המטען של אוטובוס

מודיעין: אוטובוס של חברת "קונקס" החל לנסוע בזמן שצעירה בת 19 נכנסה לתא המטען. ערנות של אחת הנוסעות שירדה יחד עימה מהאוטובוס הצילה אותה מהנסיעה המסוייטת בתא. "קונקס": "פתחנו במשטרה"

את הנסיעה הזו, א' חיילת בת 19 ממודיעין אף פעם לא תשכח. א' (השם המלא שמור במערכת) עשתה פעמייה ביום רביעי האחרון מעיר הבירה למודיעין, כחלק מחזרתה הבייתה לאחר שבוע מתיש בבסיס בו משרתת. הצעירה עלתה על קו 110 מהתחנה המרכזית ברחוב יפו והניחה את התיק הגדול בתא המטען של האוטובוס.

לדברי אביה של החיילת, הנסיעה באוטובוס הייתה מלאה בנוסעים רבים שחלקם אף עמד במהלך הנסיעה. משהגיע האוטובוס לתחנה הראשונה במודיעין, בצומת שילת, ירדה א' עם חיילת נוספת מהאוטובוס. א' שראתה כי התיק שלה נדחס עמוק בתוך תא המטען, נכנסה לתוך התא עם חצי הגוף העליון וטיפסה עם ברכייה על התא כדי לרכון ולתפוס את התיק. אבל בזמן שזו הייתה כמעט כל כולה בתוך תא המטען, האוטובוס החל לנסוע.

החיילת הנוספת שירדה מהאוטובוס וקלטה את המתרחש, מיהרה לתפוס את א' מהרגליים והפילה אותה על הכביש. הנוסעים בתחנה צעקו לעבר הנהג שיעצור: "הבת שלי נפלה על הכביש והנהג המשיך לנסוע, בזכות הנוסעים שצעקו לנהג הוא עצר לה וכשהיא באה ואמרה לו שיחכה שתוציא את התיק הוא התחיל לצעוק עלייה שתוציא את התיק", מספר האב של החיילת.

לדברי האב, בתו בת ה-19 חזרה הבייתה כשהיא חבולה בגבה כתוצאה מהנפילה מתא המטען ובטראומה: "היא בכתה והייתה בהלם, מזל שהייתי בבית. מיהרתי ללכת למרכז הקבלנים למשרדים של קונקס כדי לעדכן את הקב"ט ומיד אחר כך הלכנו לתחנת המשטרה והגשנו תלונה נגד הנהג והחברה. ממה שהבנתי, הנהג לא הבחין בה בגלל שהאוטובוס היה מלא עד אפס מקום ולנהג לא היה שדה ראייה למראות".

כזכור, ביום א' נחשף באתר "פרוגי" סיפורה של צעירה מראשון לציון שנתקעה בתא מטען של אוטובוס בצפון הארץ. לסיפור קווי דמיון לזה שארע לצעירה במודיעין.  

מחברת "קונקס" נמסר בתגובה: "בהתאם לנהלי הבטיחות המחמירים של החברה, קונקס פתחה בבדיקה פנימית בראשות קצין הבטיחות של החברה. בנוסף, החברה אף פתחה תיק במשטרה בעקבות האירוע". 

תגובות