רחובות: נערים השתעשעו בונדליזם ונעצרו. מערכת

רחובות: נערים השתעשעו בונדליזם ונעצרו

חבורה של ארבעה נערים שהחליטה לעשות "כיף חיים" והשחיתה תחנת אוטובוס בעיר רחובות, נתפסה על ידי המשטרה על חם. ובעיר אחרת בשפלה: נער שיכור תקף באגרופים נער אחר וסיים את הערב בכלא ניצן

את הונדליזם הזה, ארבעה נערים תושבי העיר רחובות, לא ישכחו לעולם. 

לתחנת המשטרה בעיר רחובות, הגיע במוצאי שבת האחרון מידע מתושבי אזור שרונה בעיר, על כך שקבוצת נערים משחיתה תחנת אוטובוס בצורה אגרסיבית למדי. 

לדברי השכנים, הנערים פשוט "שברו" את התחנה, ניפצו זכוכיות ופירקו את ספסל הישיבה. הסיבה היא ככל הנראה שיעמום בו שררו הנערים באותה שעה. 

למזלם הפחות נאה של הארבעה, ניידת משטרה שנשלחה למקום במידייות, תפסה את הנערים בשעת מעשה והובילה את הארבעה יחד לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. לאחר שהודו במיוחס להם, שוחררו הנערים לביתם בתנאים מגבילים. מה שבטוח זה שבפעם הבאה שהם ירצו "ליהנות" קצת, הם יקפידו לעשות זאת בדרכים חוקיות. 

ובנושא פלילי אחר: בעיר אחרת באזור השפלה, נתפס חשוד בתקיפה ללא סיבה של נער. החשוד, בשנות העשרה לחייו, תקף באגרופים נער שישב ברחבת קניון עזריאלי בעיר. בהמשך כשברח הנער המותקף לביתו, הגיע החשוד עם שישה מחבריו ואיים על הנער המותקף כי הוא "לא יודע עם מי הוא התעסק". את השוטרים במודיעין זה פחות הצחיק, והנער החשוד נשלח לכלא ניצן.

תגובות