"עשו מהאסון בהר הרצל בדיחה אחת גדולה". בצלאלי ז"ל בחזרות לטקס. צילום: פייסבוק

"עשו מהאסון בהר הרצל בדיחה אחת גדולה"

חבריה של החיילת הילה בצלאלי ז"ל, שנהרגה כתוצאה מנפילת גשר התאורה בהר הרצל לפני כשבועיים, כועסים על הפקת תכנית "ארץ נהדרת" על כך שבפרק ששודר השבוע צחקו לדבריהם, על מותה של בצלאלי

"עושים צחוק מהמוות של הילה בצלאלי". כך סיפרו ל"פרוגי" חבריה של הקצינה שנהרגה באסון בהר הרצל לפני כשבועיים. 

את הדברים הקשים אמרו חבריה של בצלאלי לאחר שאמש (ב') הועלה מערכון בתכנית "ארץ נהדרת" בערוץ 2, בו נראה שחקן כדורגל שמפחד מנפילת עמודי התאורה במגרש. לאחר מכן הוא חוטף חבטה ברגלו ובוכה על כך ששבר את הרגל. 

בתגובה, נאמר לכדורגלן הפצוע: "אנחנו ניתן לך להדליק משואה בהר הרצל ביום העצמאות". הדברים הקשים, נאמרו לטענת חבריה של בצלאלי כפרודיה על מקרה מותה המצער.

כזכור, בצלאלי נפגעה מגשר התאורה שקרס במהלך החזרות בהר הרצל לטקס הממלכתי של יום העצמאות ה-64 לישראל. כתוצאה מהקריסה נקבע מותה של בצלאלי במקום ואימה, קיבלה את המחווה להדליק משואה ביום העצמאות לזכר ביתה.

גם אמה של בצלאלי התבטאה בעמוד הפייסבוק שלה, וכעסה על ההתנהגות הוולגרית של הפקת התוכנית שלא חשבה על השלכות המערכון שפגע בה באופן אישי. 

חבריה של בצלאלי ז"ל מהצבא אמרו ל"פרוגי": "זה מעשה מגעיל ושפל. לא יכול להיות שעושים צחוק מהמוות של החברה שלנו. אנחנו עדיין בתוך שלושים ימי האבל וזה פשוט גועלי". 

עוד הם אמרו ל"פרוגי": "זה מצטרף למערכון המגעיל שעשו על גלעד שליט, בו ביבי מחזיר אותו לשבי החמאס כדי לזכות ברייטינג". 

מזכיינית ערוץ 2, קשת לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הכתבה. 

תגובות