את אלון נהרי השלישי כבר הכרתם?. נהרי השלישי - אין לו מודל לחיקוי. צילום: פייסבוק

את אלון נהרי השלישי כבר הכרתם?

עשרות סטנדאפיסטים מנסים לסלול את דרכם לעולם השואו ביזנס ולהפוך להיות שם דבר בתעשיית הבידור הישראלית. כתב "פרוגי" פגש את אלון נהרי השלישי, אחד מהם, כדי להבין מה גורם לסטנדאפיסטים לבחור במקצוע

בזמן שחלקכם נהנים בהופעות של אורי חזקיה, שחר חסון וקובי מימון, הרבה סטנדאפיסטים מתחילים סוללים לעצמם את העתיד הרחוק, אחד מהם הוא אלון נהרי השלישי שכבר מופיע בלי סוף והלו"ז שלו הולך ונהיה צפוף, כתב "פרוגי" פגש את נהרי לראיון מיוחד בו הוא סיפר לו על אהבתו למקצוע, המעריצים והמודל שלו לחיקוי.

על הקומדיה האינטרנטית של האחים קנבסקי כבר שמעתם?

-מאיפה הגיעה אהבתך למקצוע ?
נהרי חושב בקצרה ועונה: "זה הכי כיף בעולם להצחיק אנשים, זה התחיל אצלי כמו שהתחיל אצל כל אחד לדעתי" מגלה נהרי ומוסיף "זה התחיל מהבית ספר, מאותו רגע שאתה דופק פאנצ' וכל הכיתה צוחקת כולל המורה, אין כיף יותר גדול מזה".

-איזה סטנדאפיסט הוא המודל לחיקוי שלך ?
"האמת שאין לי ממש מודלים לחיקוי", הוא עונה וממשיך: "יש כל מיני דברים שאני מאוד אוהב אצל כל מיני סטנדאפיסטים, אבל אין לי מודל לחיקוי שאני אומר וואלה אני רוצה להיות כמוהו. אני רוצה להיות כמוני, למרות שיש סטנדאפיסטים שאני מאוד מאוד אוהב כמו לדוגמה שחר חסון שהוא ממש ממש מצחיק אותי".

-אם יציעו לך להצטרף לפאנל של תוכנית סטנדאפ, תסכים או שלדעתך זה קפיצה למים עמוקים מדי ?
"בטח שאסכים", הוא עונה.

-איזה עתיד אתה צופה לעצמך ?
נהרי צוחק: "כל עוד אני מופיע, נהנה וברוך השם מתפרנס מזה, אז סבבה. מה שיפה במקצוע שלנו בניגוד גמור לדוגמנית למשל, אנחנו הולכים ומשתבחים על השנים ובין ההופעות".
 
-האם כבר יש לך מעריצים, ומזהים אותך ברחוב ?
"כן, אבל זה ממש לא קשה כי אני תמיד נראה אותו הדבר, שמן נמוך עם כובע הפוך", הוא עונה בחצי חיוך.

-איזה תכונות אופי לדעתך צריכות להיות לסטנדאפיסט ?
"שקדנות, כי אם אין לך מספיק סבלנות וכוח לשבת על פאנצ' ולנסות לסגנן אותו בצורה הכי טובה בשביל שהוא יצחיק כמה שיותר, אתה לא במקצוע הנכון", מסביר נהרי.

-מול איזה קהל אתה הכי אוהב להופיע ?
"האמת היא שמול בני נוער" הוא מגלה ומוסיף: "התשובה המלאה היא לגילאי 15-25".

-איפה נוכל לראות אותך מופיע בזמן הקרוב ?
"ההופעה הקרובה ב- 5.7.12 זה יוצא יום חמישי, אני עושה הופעה מלאה של שעה וחצי סטנדאפ, בבלום בר בתל אביב".

תגובות