עם קרע בצמיג: המטוס עם 152 הנוסעים נחת בשלום. צילום מסך מהאתר FlightRadar ומהשידור של ynet

עם קרע בצמיג: המטוס עם 152 הנוסעים נחת בשלום

לאחר דקות מתוחות באוויר, המטוס הגרמני עם הקרע בגלגל השמאלי נחת בשלום בנתב"ג. עשרות אמבולנסים ורכבי כוחות הביטחון נכחו בנמל התעופה בן גוריון שהכריז על מצב חירום בדרגה 3, זאת לאחר שנמצאו שרידי גלגלים של מטוס נוסעים גרמני הנושא 152 נוסעים שהמריא מנמל תעופה בעיר קלן. מטוסי חיל האוויר ליוו את המטוס עד לנחיתה המוצלחת

המטוס הגרמני נחת בשלום על מסלול הנחיתה בנתב"ג, כל 152 הנוסעים וצוות המטוס בריאים ושלמים. זאת לאחר רגעי דרמה מעל המרחב האווירי של ישראל עם הכרזת מצב חירום בדרגה 3 בנמל התעופה בן גוריון, מטוס בוינג 737-400 נחת נחיתת חירום לאחר שגלגלו השמאלי של המטוס נמצא מפוצץ על מסלול ההמראה ממנו יצא המטוס בעיירה קלן שבגמרניה. על סיפונו נמצאים כעת 152 נוסעים שמועדכנים במצב הלא שגרתי, מספר מהם לקו בחרדה וקיבלו תמיכה מצוות המטוס.

 
 
מטוסי F-16 של חיל האוויר הוזנקו ללוות את המטוס שביצע תמרונים מעל הים התיכון על מנת לאבד דלק בכדי לנחות נחיתה במשקל קל ככל האפשר. עשרות רכבי ביטחון ממתינים סמוך אל מסלול הנחיתה בנתב"ג שנכון לשעה זו - כל הנחיתות והממראות הושעו עקב מצב החירום. בשעה 16:21 המטוס נחת על המסלול בבטחה.
 
המטוס שינה את כיוונו עקב מצב החירום
המטוס שינה את כיוונו עקב מצב החירום © צילום מסך מהאתר FlightRadar
 
תגובות