מלש"בים: חוגגים גיוס עם הדג נחש ומשה פרץ. מצדיעים לחיילים. צילום: סיון פרג

מלש"בים: חוגגים גיוס עם הדג נחש ומשה פרץ

מפנקים את החיילים. גם השנה יתקיים אירוע ענק וייחודי למתגייסים הצעירים אליו יגיעו לא מעט אמנים, סלבס ומובילי דעת קהל שידאגו לעשות שמח ולהצטלם עם המלש"בים. "האגודה למען החייל פועלת לקידום הגיוס לצה"ל"

על מדים
 
לא כדאי לגייס הרבה חרדים
ישראל קריספין
 
דובר רבות בחודשים האחרונים ובפרט בשבוע האחרון, על חובת השוויון בנטל, שירות חובה לחרדים וערבים
 
ובכן, מן הצד נראה כאילו הטענה צודקת - למה שחיילים ימותו עבור המדינה ושאר האזרחים החיים בה, ואילו מנגד יעמדו עשרות אלפים ולא יתגייסו, למרות שתנאי החיים שלהם הינם כמו של כל אזרח אחר במדינה. שירות חובה לכולם ללא הקלות.
לטור המלא
 

האגודה למען החייל, בשיתוף מועדון "יותר", מעלה את המורל למלש"בים הצעירים. גם השנה יתקיים אירוע מיוחד למתגייסים ביום שלישי ה-10 ביוני, החל מהשעה 17:00, בגני יהושע בתל אביב, כשהכניסה אליו בחינם.

אל האירוע החגיגי יגיעו לא מעט אמנים, סלבס וכמובן מובילי דעת קהל, ביניהם: משה פרץ, הדג נחש, גלעד שגב, בנאל תבורי, אלכס (היפה והחנון), נאור אורמיה ואחרים.

בנוסף לאמנים שיופיעו ויככבו, במקום ייפתח מרכז מידע ענק מטעם מיטב, עם עשרות עמדות מחשב שבו יוכלו המתגייסים לקבל מידע על שיבוצם לשירות הצבאי ואף להגיש בקשות מיוחדות.

כזכור, זוהי השנה השמינית שהפסטיבל מתקיים, כשהשנה הוא מיועד למלש"בים מחודש יולי 2012 ועד חודש מאי 2013. הכניסה לפסטיבל בהצגת תעודת זהות או על ידי ההזמנה שנשלחה בדואר.

"האגודה למען החייל פועלת לקידום הגיוס לצה"ל" סיפר יושב ראש האגודה למען החייל, אביגדור קהלני, והוסיף כי "בקיום הפסטיבל אנו מצדיעים לבני הנוער שבוחרים להתגייס לצה"ל. האגודה למען החייל תחבק אותם לאורך כל שירותם הצבאי ועד לאחר שחרורם".

מנהל מועדון "יותר", אשר אזולאי, הוסיף לדבריו של קהלני כי "מועדון "יותר" עומד לרשות המתגייסים עם קבלת צו גיוס סופי ועד לאחר סיום שירותם הצבאי. אנו דואגים להטבות והנחות שונות לחיילים בכל תחומי הצרכנות וחוסכים להם כסף רב לאורך שירותם הצבאי".

תגובות