ערכתם מסיבה בתשלום בבית? אתם עבריינים. מערכת

ערכתם מסיבה בתשלום בבית? אתם עבריינים

אם חשבתם להפוך את הבית הפרטי שלכם למועדון ריקודים, ולדרוש מהבליינים שמגיעים לשלם על כרטיס כניסה, תכירו שמדובר במעבר על החוק. וגם: המשטרה רשאית להחרים לכם את מערכת ההגברה לחצי שנה

בהמשך לכתבה שפורסמה באתר בתחילת השבוע, בה אמרו בני הנוער את דעתם על חוק הרעש שבמסגרתו המשטרה יכולה לחלק להם דו"חות על הקמת רעש, אנחנו מביאים לכם עוד כמה עובדות שלא בטוח ידעתם, שקשורות ברובן לקיום מסיבות פרטיות בבית שלכם. 

>> עוד בפלילים: גל חטיפות אייפונים בכל הארץ

כך למשל, במהלך חודש יולי, התקיימה מסיבה לא חוקית בעיר ראשון לציון, בשעת צהריים שלווה. השוטרים שהגיעו למסיבה, גילו כי במקום מספר רב של צעירים שרקדו ושתו אלכוהול. 

המסיבה הופסקה לא רק בגלל הרעש, אלא גם בגלל שמדובר בניהול עסק ללא רישיון. זאת אומרת, שאם חשבתם שאתם יכולים לערוך מסיבה פרטית ולגבות מהחברים שלכם בכניסה כסף, מדובר בעבירה על החוק. 

כמו כן, ברשות המשטרה להחרים ציוד הגברה עד מאה שמונים ימים מיום גרימת עבירת הקמת הרעש. אבל אם בכל זאת, חשקה נפשכם לערוך מסיבה בפוול ווליום בבית, אתם יכולים לעשות זאת ללא תשלום בכניסה ולאחר קבלת היתר לקיום המסיבה מהמשטרה, שתאשר לכם גם את כמות הנוכחים שיכולים להגיע לאותה המסיבה. 

תגיות
תגובות