איך הפכנו את חדר המוזיקה למועדון ריקודים?. התעלולים שהמורים לא היו רוצים לפגוש שוב. צילום: עידן גולדווסר

איך הפכנו את חדר המוזיקה למועדון ריקודים?

הפעם ב"שובר חוק", כתבי האתר מספרים לכם על התעלולים הכי מוצלחים שערכו במהלך הלימודים בבית הספר. הפעם: איך הפכו תלמידי חטיבת ביניים את חדר המוזיקה למועדון ואיך השולחן עף על תלמיד אחר בכיתה

חוזרים לבצ'פר. התעלולים האלו שעשינו בחטיבת הביניים או בתיכון, אף פעם לא יצאו לנו מהראש. אותם התעלולים יהיו הסיפורים שנספר לילדים שלנו כשהם ילכו ללימודים, או שאולי נעדיף לחסוך אותם מהם.

אז במסגרת סדרת הכתבות "שובר חוק", על התעלולים שעשו כתבי פרוגי בבית הספר במהלך לימודיהם, נספר לכם בכל פעם על שני תעלולים שהמורים בהחלט לא היו רוצים לפגוש שוב או לגלות שהם בכלל קרו.

איך הפכנו את חדר המוזיקה למועדון ריקודים

"את המעשה ביצעתי בבית הספר שלי לשעבר, יש שם "חדר מוזיקה" עם מגברים וקירות מבודדים. החלטנו לחגוג שם יום הולדת לחבר (כמובן ללא אישור מבית הספר), הגענו עשרים חברים למקום בסביבות השעה עשר בלילה, עם אלכוהול וערכנו שם את יום ההולדת עד השעות הקטנות של הלילה (האמת שתפסו אותנו, אבל הצלחנו להתחמק מעונש)".

(שובר החוק של אמיר פלג) 

העפתי את השולחן על המורה בכיתה ז'

"זה היה באמצע כיתה ז', לא מספיק הייתי בייאוש מהלימודים עוד הגיעה מורה חדשה שהצליחה להרגיז אותי לא מעט. באמצע שיעור מתמטיקה אחד התלמידים שבקביעות היה מלשין למורה,  החליט לעצבן אותי שוב ושוב עד שהתעצבנתי והעפתי עליו את השולחן וגם על המורה. אני חושב שהבית ספר התגעגע אליי בשבוע שהוא בחר שאני לא אגיע אליו.

(שובר החוק של יובל לב)

*מערכת פרוגי אינה מעודדת מעשי אלימות. 

>> שובר חוק: למה כל הכיתה קיבלה 100 בבחינה בערבית?

תגובות