שובר חוק: הוכחנו למורה שאנחנו ישראלים. שובר חוק. אילוסטרציה: עידן גולדווסר

שובר חוק: הוכחנו למורה שאנחנו ישראלים

במסגרת ספיישל החזרה ללימודים של פרוגי, אספנו עבורכם את כל התעלולים הכי מוצלחים שעשו כתבי האתר. בפינה השלישית: איך הגיבו התלמידים כשנטען שהם ישראלים חוצפנים ומה גרמה מורה יפה במיוחד לתלמידי הישיבה התיכונית?

חוזרים לבצ'פר. התעלולים האלו שעשינו בחטיבת הביניים או בתיכון, אף פעם לא יצאו לנו מהראש. אותם התעלולים יהיו הסיפורים שנספר לילדים שלנו כשהם ילכו ללימודים, או שאולי נעדיף לחסוך אותם מהם.

במסגרת סדרת הכתבות "שובר חוק", על התעלולים שעשו כתבי פרוגי בבית הספר במהלך לימודיהם, נספר לכם בכל פעם על שני תעלולים שהמורים בהחלט לא היו רוצים לפגוש שוב או לגלות שהם בכלל קרו.

הישראלים באמת חוצפנים?

"באחד משיעורי האנגלית מורתנו ציינה כי אנחנו חוצפנים, וחבל שאנחנו כמו פינלנד המדהימים, אלא פשוט ישראלים מדי, ושזה מתבטא בחוצפה שלנו. בהפסקה שלפני השיעור הבא שלנו איתה, שפכנו את תכולת הפח על השולחן שלה וכתבנו לה על הלוח "ישראלים בדם".

(השובר חוק של עמית צדקיה)

המורה לספרות שבילבלה את תלמידי הישיבה התיכונית

"זה היה שיעור ספרות בכיתה ח', הייתה לנו מורה יפה במיוחד. ובישיבה תיכונית, כשרואים מורה עם כזה מראה, שלא התלבשה בדיוק בצורה צנועה, ישר תלמידי הישיבה ממהרים להוציא את הסמארטפון ולתעד את המאורע. הפעלתי את המצלמה בסמארטפון והתחלתי לתעד את כל השיעור (בעצם את כל המורה)". 

(השובר חוק של אלון סגל)

תגובות