שובר חוק: "מה עשינו למי שנגע לנו בהפסקות". שובר חוק. התעלולים הכי מוצלחים. אילוסטרציה: עידן גולדווסר

שובר חוק: "מה עשינו למי שנגע לנו בהפסקות"

במסגרת ספיישל החזרה ללימודים של פרוגי, אספנו עבורכם את כל התעלולים הכי מוצלחים שעשו כתבי האתר. בפינה הרביעית: איך הגיבה כיתה בהרצליה שקיצרו לה את ההפסקה כעונש? ומה אשם הבעל של המורה לספרות?

חוזרים לבצ'פר. התעלולים האלו שעשינו בחטיבת הביניים או בתיכון, אף פעם לא יצאו לנו מהראש. אותם התעלולים יהיו הסיפורים שנספר לילדים שלנו כשהם ילכו ללימודים, או שאולי נעדיף לחסוך אותם מהם.

אז במסגרת סדרת הכתבות "שובר חוק", על התעלולים שעשו כתבי פרוגי בבית הספר במהלך לימודיהם, סיפרנו לכם עד כה על תעלולים שהמורים בהחלט לא היו רוצים שיקרו שוב. לסיום, אנחנו מציגים לכם עוד שני שוברי חוק, מצחיקים במיוחד.

הבעל של המורה לספרות הפך לקורבן

"המורה לספרות החליטה להביא לנו זמן קישוט, במהלך השיעור. אני לא אהבתי את העניין והחלטתי לקשט את הכיתה בצורה מקורית במיוחד: הדפסתי את התמונה של בעלה של המורה לספרות וערכתי לו כמה שיפוצים קלים. הוספתי לו תלתלים, אודם ועוד, ותליתי את תמונתו החדשה בכיתה עם הכותרת האירונית במיוחד - יופי ללא דופי (שם המאמר שאותה המורה בחנה אותנו עליו מבלי ללמד אותו). זו הייתה שבירת המוסכמות שלי, ותאמינו לי שנהנתי ממנה מאוד". 

(השובר חוק של מירית שדה)

איך הוספנו לעצמנו שבע דקות הפסקה מחוץ לכיתה

"אתם מכירים את זה שהמורה אומרת לכם: 'אם לא תהיו בשקט, אני אקצר לכם את ההפסקה'? אז המורה שלי לפיזיקה עשה לנו את זה. נחשו מה? הוא קיצר לנו שבע דקות מההפסקה הגדולה ביום לימודים שנגמר בשעה ארבע אחר הצהריים. בלי לחשוב פעמיים, נשארנו אני ועוד כמה חברים מחוץ לכיתה ולא הסכמנו להצטרף לשיעור עד שיחלפו שבע הדקות. אחרי שבע הדקות הוא לא הסכים להכניס אותנו לשיעור, ואני, למזלי הייתי עם האייפוד שלי". 

(השובר חוק של איתמר אביב)

תגובות