לפני החג: תלמידים הלכו מכות בכיתה מול המורה. מזל שזה לא הגיע לסכינים ואקדחים. צילום: משטרת ישראל

לפני החג: תלמידים הלכו מכות בכיתה מול המורה

בלעדי: תגרה אלימה התרחשה בתיכון בעיר באר שבע בין תלמידים יהודים לתלמידים בדואים. לדברי התלמידים שלומדים בביה"ס, הקטטה התרחשה מול עיניה של המורה שנותרה חסרת אונים. המעורבים נשלחו למעצר בית

אלימות מול המורה. ככה קיבלו את החג בבית הספר דוד טוביהו בעיר באר שבע. למערכת פרוגי נודע כי ביום ג' בשבוע שעבר, ארעה תגרה אלימה בבית הספר המדובר לעיני אחת המורות.

על פי העדויות שהגיעו למערכת, במהלך שיעור שהתקיים באחת הכיתות, נכנסו לכיתה תלמיד ותלמידה שלומדים בבית הספר וביקשו לקחת שולחן. אחד מהתלמידים, ממוצא בדואי, התנגד ללקיחת השולחן.

לטענת התלמידים, חברם שהתנגד ללקיחת השולחן, החל להתעצבן על הילדה שנכנסה לכיתה והתכוון להכות אותה. בשלב זה, תלמיד אחר על פי העדויות קם מכסאו כדי לסייע לתלמידה המאויימת ותוך כדי נשמעו אמירות גזעניות בין הניצים.

בשלב זה התלמידים החלו להחליף מהלומות מול עיני המורה בכיתה שנותרה חסרת אונים בזמן שהושלכו במקום שולחנות, כסאות, חלק מהתלמידים הכו את האחרים באגרופים. בשלב מסויים אחד התלמידים שאיבד את העשתונות, רץ לחצר כדי להחזיק סלע אותו איים לזרוק על ראשו של אחד התלמידים שהתקוטט עימו. 

למעלה מעשרה מורים ותלמידים נדרשו על מנת להדוף אותו. במזל המקרה נגמר בקטטה אלימה בכיתה ולא במחלקת הטיפול הנמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בתום הקטטה מספרים התלמידים בבית הספר, כי התלמידים המעורבים באירוע האלים נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר ונשלחו למעצר בית.

תגובות