תלמיד חטיבת ביניים התחיל לאונן בחנות. לא היה מסופק. צילום: פייסבוק דורקס

תלמיד חטיבת ביניים התחיל לאונן בחנות

המקרה הדוחה התרחש בצומת ביל"ו, שם מבקרים מדי סוף שבוע עשרות אלפי קונים. הנער טען כי "רק גירד למטה". ובמקום אחר בעיר, נער שמכר כרטיסים למסיבה נשדד על ידי נערים אחרים. הנזק: 470 שקלים

לא שקט ברחובות. שוטרי התחנה המקומית, הוזעקו למרכז הקניות "ביל"ו סנטר", כדי לעצור נער, תלמיד חטיבת ביניים, שהחל לאונן באמצע חנות, באחד מימי השבוע האחרון. 

החשוד, החל לאונן באמצע אחת החנויות במרכז הקניות וקצין הבטחון של המרכז, שנקרא לחנות, תפס אותו והמתין לשוטרים שיגיעו לעצור אותו. 

לטענת הקטין, הוא בסך הכל גירד את איבר מינו. את המשך היום הוא עשה בתחנת המשטרה, שם הוא נחקר ולאחר שהנער הבין את טעותו, הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

ובמקום אחר בעיר, באחד מימי השבוע האחרון, סמוך לשעה חצות, נער בן 17 שמכר כרטיסים מחוץ למועדון, נתקל בחמישה צעירים שביקשו לרכוש ממנו כרטיסים למסיבה. בשלב מסויים, אחד הנערים מבין החמישה, הוציא סכין, הצמיד אותו למותן של הנער ודרש ממנו את כל הכסף שברשותו. 

המוכר הצעיר נלחץ והביא לנער המאיים את כל הכסף שהיה בכיסו: 470 שלקים. חמשת הנערים החשודים במעשה, עלו על הרכב ונמלטו מהמקום. לאחר שהנער המותקף התלונן במשטרה, אחד החשודים התייצב בתחנת המשטרה והכחיש כל קשר לאירוע. החשוד ושניים מחבריו נעצרו ובתום חקירתם הובאו להארכת מעצר.

תגובות