צפו: חייל צה"ל משתמש בנשק כמקל סנוקר. משחק סנוקר עם הנשק האישי. צילום: פייסבוק

צפו: חייל צה"ל משתמש בנשק כמקל סנוקר

התמונה שתעורר בלאגן ברשת? חייל צה"ל תועד על ידי חבריו כשהוא משחק בנשקו האישי מסוג M16 במהלך משחק סנוקר עם החברים באזור השרון. במקום ובזמן אחר המקרה יכל להיגמר בפליטת כדור. טרם נמסרה תגובה מדובר צה"ל

חורף חם. אחרי מקרה החתול שהיה לנו בפייסבוק ואחרי התאבדותה המצער של אמנדה טוד - "להיט הרשת" הבא הגיע והפעם בדמותו של חייל צה"ל.

מספר חבר'ה צעירים מאזור השרון שיתפו תמונה בפייסבוק של אחד מהם, חייל בצה"ל, משחק סנוקר עם נשק ה-M16 האישי שלו. החייל שהיה לבוש במדים, צולם כשהוא מכוון את אחד הכדורים על שולחן הסנוקר לחור, בעזרת נשקו האישי. 

כאמור, משחקים בנשק הם דבר אסור. על הנשק להימצא צמוד לגופו של החייל, במיוחד כשמדובר בשהות במקום ציבורי, לצד אזרחים נוספים. אחיזתו בנשק, ושימושו בתור מקל סנוקר, יכולה להוביל במקרים כאלו ואחרים גם לפליטת כדור, גם אם החייל שנשא את הנשק, ביצע פריקה מסודרת מחוץ למתחם הסנוקר. 

בצה"ל פועלים רבות לאיסור במשחקים בנשק, כבר בשלב הגיוס לצה"ל. כך למשל, בבסיסי הטירונות מקרינים לחיילים סרטים בנושאי שימוש אסור בנשק וכן אוכפים משחקים בנשק בעונשים מחמירים, לעיתים קרובות העונשים כוללים את שליחת החיילים לכלא הצבאי. 

לא ניתן היה להשיג את תגובת דובר צה"ל לנושא עד למועד פרסום הכתבה.

משחק עם הנשק.
משחק עם הנשק.
צילום: פייסבוק
תגיות
תגובות